日___yat
雖然,我不是一個很完美的人!


但,總希望能為我的朋友、家人、或者不認識的人,帶來一點點的幸福........


至少,在他們傷心、無助的時候,能夠守候在他們身邊,聆聽他們的需要!

感謝主!
lamyatlan
暱稱: angela
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-09-12
2007-08-06
新日誌
2007-06-10
朱古力
文章分類
全部 (117)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
ALOHA
日誌統計
文章總數: 117
留言總數: 32
今日人氣: 0
累積人氣: 2687
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
                                                             

2006 年 9 月 15 日  星期五   雨天



回來了! 鬱悶

Hi!大家好~~

我又返理啦!之前有一段時間無寫日記,真係要向大家講聲:「對不起」

不過,由今日開始,我又要向大家分享我嘅一切!希望大家多多支持~~~~

講番今日,真係好悶~渾渾噩噩~~上D.T.堂嗰時,幾呼瞓着~

午飯之後,又唔舒服,個頭有少少熱都唔知係唔係發燒,總知就好唔舒服

放學嗰時,又開始落雨~

唉~又做落湯雞~

你們都要小心啊!天有不測之風雲!

各位朋友~大家一起為將來加油!努力!

願主祝褔大家!

                                   啊們!

 

刊登時間:2006-09-15 05:51 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


                                                             

2006 年 8 月 14 日  星期一   晴天



我愛你~~~ 愉快

今日,同景麗到美孚嘅Swimming poo| swimming!好刺激呀!游咗成三個鐘,飲咗好多水~~

不過,D游泳技術就好似退步咗,當然啦成半年無游,以後要多D練習先得!

要同Dawn講聲sorry~~~~本來約咗佢去圖書館,又唔同佢去,走去swimming~~sorry呀!

同埋要同爸爸媽咪講sorry and I love you!!我成日對爸爸媽咪發脾氣,佢哋唔比我做嘅嘢,我就偏要做,佢哋成日叫我唔好同哥哥吵架,但係我又唔聽,成日同哥哥吵架!

但係無論我點樣對爸爸媽咪發脾氣,佢哋都係禁疼愛我,關心我!我想D咩都買比我,成日煮我鐘意食嘅嘢比我食,咩事都就曬我哋!

所以,我要同我嘅父母講I love you forever!

父母永遠都將自已的子女放係第一位!無論子女有多壞~父母都唔會放棄自已的子女!可能有D父母冇係表面、行為上表露出里,不過,我相信,係佢哋心裡面最疼愛的、重視的還是他們的子女,至親!!!

如果你哋都同意我哋講法,就同你嘅父母講I love you啦!其實I love you三個字都唔係好難講啫!經常講,你就會覺得對人講lI love you係一種幸褔!

 

刊登時間:2006-08-14 11:45 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


                                                             

2006 年 8 月 13 日  星期日   晴天



悶的一天!~~ 鬱悶

好悶啊~~~~

今日成日留係屋企,朝早同細佬去跑歩,中午就留係屋企,好悶呀~

中午,屋企人出曬去,得自已一個都唔知做咩好,又無人陪我~~~淨係同婷婷MSN咗一陣!

等到夜晚,哥哥同細佬返咗里,但係爸爸媽咪就未返!所以,我哋就到樓下間大家樂食飯。食完就到花園行咗陣,之後就睇美女廚房!

今日真係過得好無聊,係屋企嘅日子真係好悶~~~~~

 

刊登時間:2006-08-13 10:01 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


                                                             

2006 年 8 月 12 日  星期六   晴天



做運動! 愉快

今日同景麗去葵廣買書,買完書之後,我就同佢講話我要減肥,要多做運動。所以,佢就陪我係我屋企樓下打籃球同埋羽毛球。打咗成個鐘,都五點幾,就送佢去搭地鐵返佢屋企,途中,我哋又約咗星期一去swimming!

點知我又好奇,想睇下城門谷游泳池係邊,行咗好耐終於都到,林住返轉頭啦,但係我哋又發現有一個地鐵站係附近,林住去附近嘅地鐵站會快D,但係我哋揾咗耐都揾唔到,最後都係要返轉頭~~~~攪咗成個鐘先送到佢去搭地鐵!

超累呀~~~~本來打完羽毛球都好累,之後誦要行成個鐘~~~唉!

 

 

 

刊登時間:2006-08-12 11:46 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


                                                             

2006 年 8 月 11 日  星期五   陰天



出街! 愉快

今日臨時約咗景麗到佢屋企附近play!同佢play咗好多遊戲,打羽毛球、象棋、撲克等......

不過,都幾無聊!但係都好過留係屋企對住部電腦唔知做咩好!

要多謝景麗佢今日部我play,佢帶到佢屋企附近play同參觀,佢屋企附近好靚家!嘜都有,設備齊全!我都好想住嗰到呀!

同佢play到六點幾就返屋企,返到屋企都八點鐘,超累!

 

刊登時間:2006-08-11 09:39 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]