| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 9 月 15 日 星期五 
回來了!  |
|
Hi!大家好~~
我又返理啦!之前有一段時間無寫日記,真係要向大家講聲:「對不起」
不過,由今日開始,我又要向大家分享我嘅一切!希望大家多多支持~~~~
講番今日,真係好悶~渾渾噩噩~~上D.T.堂嗰時,幾呼瞓着~
午飯之後,又唔舒服,個頭有少少熱都唔知係唔係發燒,總知就好唔舒服
放學嗰時,又開始落雨~
唉~又做落湯雞~
你們都要小心啊!天有不測之風雲!
各位朋友~大家一起為將來加油!努力!
願主祝褔大家!
啊們!
|
| 刊登時間:2006-09-15 05:51 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 8 月 14 日 星期一 
我愛你~~~  |
|
今日,同景麗到美孚嘅Swimming poo| swimming!好刺激呀!游咗成三個鐘,飲咗好多水~~
不過,D游泳技術就好似退步咗,當然啦成半年無游,以後要多D練習先得!
要同Dawn講聲sorry~~~~本來約咗佢去圖書館,又唔同佢去,走去swimming~~sorry呀!
同埋要同爸爸媽咪講sorry and I love you!!我成日對爸爸媽咪發脾氣,佢哋唔比我做嘅嘢,我就偏要做,佢哋成日叫我唔好同哥哥吵架,但係我又唔聽,成日同哥哥吵架!
但係無論我點樣對爸爸媽咪發脾氣,佢哋都係禁疼愛我,關心我!我想D咩都買比我,成日煮我鐘意食嘅嘢比我食,咩事都就曬我哋!
所以,我要同我嘅父母講I love you forever!
父母永遠都將自已的子女放係第一位!無論子女有多壞~父母都唔會放棄自已的子女!可能有D父母冇係表面、行為上表露出里,不過,我相信,係佢哋心裡面最疼愛的、重視的還是他們的子女,至親!!!
如果你哋都同意我哋講法,就同你嘅父母講I love you啦!其實I love you三個字都唔係好難講啫!經常講,你就會覺得對人講lI love you係一種幸褔!
|
| 刊登時間:2006-08-14 11:45 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 8 月 13 日 星期日 
悶的一天!~~  |
|
好悶啊~~~~
今日成日留係屋企,朝早同細佬去跑歩,中午就留係屋企,好悶呀~
中午,屋企人出曬去,得自已一個都唔知做咩好,又無人陪我 ~~~淨係同婷婷MSN咗一陣!
等到夜晚,哥哥同細佬返咗里,但係爸爸媽咪就未返!所以,我哋就到樓下間大家樂食飯。食完就到花園行咗陣,之後就睇美女廚房!
今日真係過得好無聊,係屋企嘅日子真係好悶~~~~~
|
| 刊登時間:2006-08-13 10:01 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 8 月 12 日 星期六 
做運動!  |
|
今日同景麗去葵廣買書,買完書之後,我就同佢講話我要減肥,要多做運動。所以,佢就陪我係我屋企樓下打籃球同埋羽毛球。打咗成個鐘,都五點幾,就送佢去搭地鐵返佢屋企,途中,我哋又約咗星期一去swimming!
點知我又好奇,想睇下城門谷游泳池係邊,行咗好耐終於都到,林住返轉頭啦,但係我哋又發現有一個地鐵站係附近,林住去附近嘅地鐵站會快D,但係我哋揾咗耐都揾唔到,最後都係要返轉頭~~~~攪咗成個鐘先送到佢去搭地鐵!
超累呀~~~~本來打完羽毛球都好累,之後誦要行成個鐘~~~唉!
|
| 刊登時間:2006-08-12 11:46 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 8 月 11 日 星期五 
出街!  |
|
今日臨時約咗景麗到佢屋企附近play!同佢play咗好多遊戲,打羽毛球、象棋、撲克等......
不過,都幾無聊!但係都好過留係屋企對住部電腦唔知做咩好!
要多謝景麗佢今日部我play,佢帶到佢屋企附近play同參觀,佢屋企附近好靚家!嘜都有,設備齊全!我都好想住嗰到呀!
同佢play到六點幾就返屋企,返到屋企都八點鐘,超累!
|
| 刊登時間:2006-08-11 09:39 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | »
|