我的記事錄
平日一D講唔出口既野同難忘既事我都會寫係到.....
lamyauman
暱稱: 淋油
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-03-04
2009-10-05
2009-09-15
2009-08-17
2009-08-04
文章分類
全部 (110)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 110
留言總數: 37
今日人氣: 0
累積人氣: 2943
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 7 月 24 日  星期四   晴天


2008-07-24 分類: 未分類

病向淺中醫,今日第一時間去左睇醫生

平凡的一day,買左milk番屋企,送左wall.e

突然間好想睇戲...其實今個暑期有好多套都想睇,不過一套都未睇過=[

又想去書展,動漫節.....唉∼∼發下夢算

I'm sorry!!珊珊



2008-07-24 分類: 未分類

打番依幾家既精華

某一晚同琪琪飲酒,根據非正式統計
佢每一分鍾就會講三次[佢]字,同六次[煩]字....好勁啊你

某一晚去左0.7home睇貓貓,真係佢估唔到咁鍾意貓

好似有d發燒......係唔係咁啊,唔好好似上年咁燒啊,唔想又感覺死裡番生既芝味



2008 年 7 月 22 日  星期二   晴天


2008-07-22 分類: 未分類

依家我可以做既只有係盡心盡力去享受到最後一刻



2008 年 7 月 20 日  星期日   晴天


2008-07-20 分類: 未分類

一切一切都慢慢接近我既如期

只係差一件事未發生....快d黎啦成績表

記得$$講過當我地一無所有的時候,才明白生命的目標與意義

現在既我已經已經所淨無幾了...如果繼續係咁我都唔知會點

今個暑期深刻得很.....

其實可以盡力去讀,但係自己無去盡力

已經盡力去愛,不過都只係結果不如理想,算了算了

反正一次過面對好過慢慢黎打擊你,我也差不多倒下了

Plz...唔好再有其他,我好攰好唔開心痛楚有一點痛不欲生

對於一切既野都無曬期望,教會,籃球,學校,屋企,愛情,連朋友都差唔多無了



2008 年 7 月 18 日  星期五   晴天


淋油(18/7) 分類: 未分類

More!I need more!!I need more defeats and setback!!

考試肥佬,俾老豆屌,打波唔點,大把壓力,唔夠休息.....

唔夠啊!!I need more!!Give me!!!!

其實我都好僧自己!!

好僧自己白白冇左一年!

好僧自己讀唔到書

好僧自己對唔住SANDY

好僧自己逼自己去面對事情

好僧自己俾人屌燃緊都係死9

好僧自己一直都唔識點去反抗

好僧自己一事無成

好僧自己無勇氣自殺

好僧依個世界



2008 年 7 月 17 日  星期四   晴天


淋油(15-17/7) 分類: 未分類

7月15日
如常上學回家,去左接co2放工
之後陪左佢番去,番屋企時係車上溫書
番到去就直接訓左...好攰

7月16日
當日考realing同writing
真係好唔夠訓,就算飲左野考試個時都好似分迷咁
之後走堂,與co2過了一個涼快的下午
晚餐與肥琪,湯丸,霖妹,西文去食人仔飯
之後去搵左寶怡影相,事後man ho都黎,仲要係咁輸錢俾我
搭車時同肥琪談心,由工作到家企再講北上震興經濟再講番工作之後就講情
一情車既時間真係唔夠大家講最近既野...不過好過無(肥琪食住先啦)

7月17日
太攰啦,所以俾左兩個鐘頭假自己,之後都有番學
好串...上堂係老師樣前睇Milk(吹咩)
今晚籃球比賽,首先人數已經令我...唉
分數只係安青既一半,不過實力係安青既1/8
之後一齊番左青衣食飯,今次大家都無再1.2秒食完一碟菜,所以阿華話食得好飽
後期恆恆黎左,心情不好地講再見+回家
覺得可以休息既時間少之又少...脾氣回復當年之勇


後講句心底裹的說話
如果今日場波唔係我地出場既話我地係可以唔洗輸
Fuck The All
!!



c2 分類: 未分類

好想返屯門分行呀    ..唉!

1點都不快樂咁 *//   毛毛你返黎未呀 ?!

好煩好煩  "\/\ 好想玩1天!

你在那裡?!æ



2008 年 7 月 15 日  星期二   晴天


淋油(15/7) 感動 分類: 未分類

O My Baby........ 
前幾日嘉丸係我facebook add左我d相
我估都估唔到阿威同錢錢既反應會咁.......very  touch
baby們 Do not give up....希望可以再次一起走依條路



2008 年 7 月 14 日  星期一   晴天


淋油(14/7) 愉快 分類: 未分類

今日買左熱香餅上堂食....覺得自己好串
就黎考試但係覺得唔係好識....唔係又要肥呀
晚上番左教會I Believe Music Can Gather People!!
最近聽到好多人講(放手)......(=  =''')I KNOW



2008 年 7 月 13 日  星期日   晴天


c2 分類: 未分類

休息今天 =] 好攰好攰 ..!嘻Ü

努力咁*"!!