病向淺中醫,今日第一時間去左睇醫生
平凡的一day,買左milk番屋企,送左wall.e
突然間好想睇戲...其實今個暑期有好多套都想睇,不過一套都未睇過=[
又想去書展,動漫節.....唉∼∼發下夢算
I'm sorry!!珊珊
打番依幾家既精華 某一晚同琪琪飲酒,根據非正式統計 佢每一分鍾就會講三次[佢]字,同六次[煩]字....好勁啊你 某一晚去左0.7home睇貓貓,真係佢估唔到咁鍾意貓
好似有d發燒......係唔係咁啊,唔好好似上年咁燒啊,唔想又感覺死裡番生既芝味
依家我可以做既只有係盡心盡力去享受到最後一刻
一切一切都慢慢接近我既如期
只係差一件事未發生....快d黎啦成績表
記得$$講過當我地一無所有的時候,才明白生命的目標與意義
現在既我已經已經所淨無幾了...如果繼續係咁我都唔知會點
今個暑期深刻得很.....
其實可以盡力去讀,但係自己無去盡力
已經盡力去愛,不過都只係結果不如理想,算了算了
反正一次過面對好過慢慢黎打擊你,我也差不多倒下了
Plz...唔好再有其他,我好攰好唔開心痛楚有一點痛不欲生
對於一切既野都無曬期望,教會,籃球,學校,屋企,愛情,連朋友都差唔多無了
More!I need more!!I need more defeats and setback!! 考試肥佬,俾老豆屌,打波唔點,大把壓力,唔夠休息..... 唔夠啊!!I need more!!Give me!!!!
其實我都好僧自己!! 好僧自己白白冇左一年!
好僧自己讀唔到書
好僧自己對唔住SANDY
好僧自己逼自己去面對事情
好僧自己俾人屌燃緊都係死9
好僧自己一直都唔識點去反抗
好僧自己一事無成
好僧自己無勇氣自殺
好僧依個世界
7月15日 如常上學回家,去左接co2放工 之後陪左佢番去,番屋企時係車上溫書 番到去就直接訓左...好攰
7月16日 當日考realing同writing 真係好唔夠訓,就算飲左野考試個時都好似分迷咁 之後走堂,與co2過了一個涼快的下午 晚餐與肥琪,湯丸,霖妹,西文去食人仔飯 之後去搵左寶怡影相,事後man ho都黎,仲要係咁輸錢俾我 搭車時同肥琪談心,由工作到家企再講北上震興經濟再講番工作之後就講情 一情車既時間真係唔夠大家講最近既野...不過好過無(肥琪食住先啦)
7月17日 太攰啦,所以俾左兩個鐘頭假自己,之後都有番學 好串...上堂係老師樣前睇Milk(吹咩) 今晚籃球比賽,首先人數已經令我...唉 分數只係安青既一半,不過實力係安青既1/8 之後一齊番左青衣食飯,今次大家都無再1.2秒食完一碟菜,所以阿華話食得好飽 後期恆恆黎左,心情不好地講再見+回家 覺得可以休息既時間少之又少...脾氣回復當年之勇 最後講句心底裹的說話 如果今日場波唔係我地出場既話我地係可以唔洗輸 Fuck The All!!
好想返屯門分行呀 ..唉!
1點都不快樂咁 *// 毛毛你返黎未呀 ?!
好煩好煩 "\/\ 好想玩1天!
你在那裡?!æ
O My Baby........ 前幾日嘉丸係我facebook add左我d相 我估都估唔到阿威同錢錢既反應會咁.......very touch baby們 Do not give up....希望可以再次一起走依條路
今日買左熱香餅上堂食....覺得自己好串 就黎考試但係覺得唔係好識....唔係又要肥呀 晚上番左教會I Believe Music Can Gather People!! 最近聽到好多人講(放手)......(= =''')I KNOW
休息今天 =] 好攰好攰 ..!嘻Ü
努力咁*"!!