今朝我發左夢,話說我老豆老母一早死左!!
之後我女朋友又離開左我,同一時間我隻貓又死左!!
根住我走左上天台,突然間(扮)左聲
原來係我老豆開門既聲= =洗唔洗咁大力
之後去左上堂,每次都唔捨得同羅生講再見
總係覺得可以係佢身上學到更加多既野.....仲有兩堂未上
午餐同丙琪,叔叔一齊食,之後小組,解散後我就番屋企(訓左起唔到身練波)
阿女打左黎又講左D野....唉(我兩邊都唔睇好)
依幾日令我覺得自己真係咩都控制唔到,一切既野我都無能力去解決
嘉怡麗怡我一直幫左佢咁耐,都唔覺成績走出黎
今日叔叔同我講依樣野唔由到你話事,你只係可以等同俾個時限
一次一次令我覺得自己都係好妙小,阿女講得好,我地以為自己好成熟好大個,其實我地係微不足道
|