我的記事錄
平日一D講唔出口既野同難忘既事我都會寫係到.....
lamyauman
暱稱: 淋油
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-03-04
2009-10-05
2009-09-15
2009-08-17
2009-08-04
文章分類
全部 (110)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 110
留言總數: 37
今日人氣: 1
累積人氣: 2944
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 7 月 13 日  星期日   晴天


7月13日 愉快 分類: 未分類

今日出隊結他,有點腳震,不過I Feel Good!!
今晚上左阿呂屋企...一都唔記得左要煲湯俾佢
GoodNight.....一陣之後回家準備聽日番學



2008 年 7 月 12 日  星期六   晴天


7月12日 分類: 未分類

今日一早就落大雨,唔洗番學(GooD)
之後番左教會,之後就番左屋企
今晚上左恆恆屋企....好多年都無上過
發覺練波同小組都係有同一個問題
不過兩個我都唔想散...因為依兩樣野我都好有感情...
如果真係散左我會好唔捨得....好唔捨得



2008 年 7 月 11 日  星期五   晴天


7月11日 分類: 未分類

今日又起唔到身,所以就左下午既堂
今日教既英文都識識地....至少跟得上
放學又係番屋企...唉...每日唔可以洗多過三十蚊既生活好苦....
唔係咁8月個青揚SM營就去唔到.....希望今年都可以喪玩(只要目標唔好係我)
食完飯好乖咁做功課....至少有兩年未試過係屋企功課
燕京既生活<---掛念(反反反菠蘿明大聯盟)邊個會記得啊



2008 年 7 月 10 日  星期四   晴天


7月10日 分類: 未分類

今日考S1同S3.......
兩份都.......唉
考既永遠同學既唔同,咁我地學黎有咩用
MISS你俾2A我,我比兩億你......

今晚係FACEBOOK見到DAVID:Long Time No See


睇住阿呂行一條不能回頭既路,我不但無叫醒佢
反而仲叫佢行落去,究竟我係唔係為佢好



2008 年 7 月 9 日  星期三   晴天


7月9日 睡著 分類: 未分類

今日十一點幾先起身,突然間電話響,原來係阿呂
之後佢上左黎我屋企....老兄...其實我講笑啊
話曬我都係一個男人...又要孤男寡女....魔鬼Get out!!!
阿呂走左之後開始換衫番學....
同個光頭佬同學係到吹水...(好辛苦)完全唔想明加唔想知佢講咩
放學之後go home.......(因為破產,所以消費意欲下降)
唉∼∼今日我老媽同我講(走水)
我:咩叫走水啊
媽:咪係叫春囉,咁都唔知
我:.....(汗)
兩母子洗唔洗講依家野(其實原本係話阿妹走水)

聽日考試!!!



2008 年 7 月 8 日  星期二   晴天


2008-07-09 分類: 未分類

學校第二日,今日學既野都識識地
不過無信心合格~
5點鐘放學點解要10點幾先番屋企


今日喊左出黎....係啊又係喊左



2008 年 7 月 7 日  星期一   晴天


2008-07-07 分類: 未分類

從前有個木匠,佢有一個跟左好多年既徒弟
有一天徒弟突然同木匠講:師父,師父我都跟左你咁多年啦!你教我既技術都足夠我自己做生意了
之後個木匠同佢講:好啊!咁你離開我之前幫我做多一件事,幫我裝滿個花盆。
徒弟見到咁簡單既事,就好快用石頭裝滿了花盆。木匠見到後,就隨地拾了一團沙放入盆裹
之後佢問徒弟:咁仲係唔係裝滿啊?徒弟之後立刻用鏟將沙裝滿花盆。
木匠見到後,就用了一碗水倒入花盆裹,再問徒弟:咁依家仲係唔係裝滿啊?
之後徒弟沒有出聲,回去繼續幫木匠工作了……

原本一開頭我係諗個木匠係有心要個徒弟唔好走!
慢慢我就諗到…係囉…究竟我做既野係唔係夠呢?
對屋企人,對朋友,對學業都係唔係夠呢?
到左最後就諗 係囉…究竟我依家做既野係唔係岩呢?
究竟我依家做既野係唔係有錯呢?



2008 年 7 月 6 日  星期日   晴天


自由行 疲倦 分類: 未分類

今日9點鍾起左身,之後番教會
原本今日兩點有meeting,但係同左恆恆去食飯所以無開會
之後恆恆話:有冇野做啊!!陪我去黃金買野啊。
我都答應左佢....因為我都想買眼仔
過多陣恆恆又話:但係去黃金之前我想去一去尖嘴買衫先.....(我頂你!!!)
最後俾佢強行拉左我去.....唉
固執既恆恆見尖嘴無曬佢要既褲就走左去銅鑼灣(我個黃金呢)
點知去到都係無曬(心涼=]),係好攰既景況下去左食KFC
最後行左去灣仔買佢想買既野就回家了(當然我都買左眼仔)
今日真係好攰,總係覺得俾人屈左去一喲諗唔到既地方(仲要係全日)
黑仔恆!!我唔會再比機會你!!!

聽日就係第一堂,我要努力向上



2008 年 7 月 5 日  星期六   晴天


7月5日 分類: 未分類

今朝我發左夢,話說我老豆老母一早死左!!
之後我女朋友又離開左我,同一時間我隻貓又死左!!
根住我走左上天台,突然間(扮)左聲
原來係我老豆開門既聲= =洗唔洗咁大力
之後去左上堂,每次都唔捨得同羅生講再見
總係覺得可以係佢身上學到更加多既野.....仲有兩堂未上
午餐同丙琪,叔叔一齊食,之後小組,解散後我就番屋企(訓左起唔到身練波)
阿女打左黎又講左D野....唉(我兩邊都唔睇好)

依幾日令我覺得自己真係咩都控制唔到,一切既野我都無能力去解決
嘉怡麗怡我一直幫左佢咁耐,都唔覺成績走出黎
今日叔叔同我講依樣野唔由到你話事,你只係可以等同俾個時限
一次一次令我覺得自己都係好妙小,阿女講得好,我地以為自己好成熟好大個,其實我地係微不足道



2008 年 7 月 4 日  星期五   晴天


7月 無奈 分類: 未分類

琴日我同薯薯先後去左尖嘴既博物館,金鍾既動植物park同覲塘ive
真係行到呢~我地又要係香港迷路.....
唔知係唔係傷者特別可憐,薯薯俾人係咁問候....我就係到笑
平平安安又過一天

今日去左游水,雖然係免費但係洗唔洗咁多人
俾個超強阿伯打左一下...之後立刻唔想游
出到黎隻眼好痛又紅,所以咁個暑假我都唔會再去


過多幾日就要番學,要非常專注...