今日上完堂去左睇爆粗band友 一直期待左好耐,雖然我覺得唔算超彩 但係我覺得係開心既事,因為我一直都好想去睇戲*到了現在你真的知道嗎!? 之後俾我係車上面見到manfish(long time no see,你又成熟左) 9點又係吹水打邊爐同兩隻怡+魚旦,gela十二點由對面海返黎青衣搵我地=] 買糖水時比我見到嘉嘉西...我真係好想屌9佢,真係想問大家只係波友?朋友我當你一世朋友!! 好耐都無試過寫得咁詳細 聽返First of may首歌,感覺有點傷感....
最近繼同同事打完冷,琴日又同左睇雷霆喪星 本來諗住有J.B份唔會差得去邊 點知套戲真係好難.....好失望
突然間好想搵返骨sir 不過比佢見到我咁一定會感嘆一句:唉~~ 我會消失 讓自己一個抑鬱 道謝你絕情 絕得送上這種惡疾 來日裡 你與我各自賣醉 再也不知你於週末怎麼生趣 盡快消失 為自己一個呼吸 若令你動情或者我永遠不及 即管退隱 誰人令我這麼固執
繼前幾日陪周志玩通頂,今日又同佢一齊行街睇戲 睇完凶鏡真係覺得好驚,絕無冷場,家組果然無介紹錯 番到屋企問家姐i.t出既holle kitty靚唔靚 她說:好靚啊!!不過太貴啦 我說:咁鍾唔鍾意啊? 她說:靚又點啊!!我又唔係廿歲既妹妹仔,不如真接比錢我好過啦(超串) 死女人!!!我以後唔會買野比你啊
星期四收工去左唱通宵k,唱完之後左食M記, 再之後一齊小般home 打左一陣間麻雀九點幾一齊番工!!! 落埸訓左9個字再左屋企沖涼 再番工時間岩岩好...同同事一齊飲萭牛 番到屋企立刻訓直到今日9點 好彩收9點,如果唔係一定會死 基本上我係到摶緊命 唔訓又要番10個鍾真係等於玩命
今日放午飯真係好溫馨!! 全部人坐係張圓枱到食飯(爸爸媽媽哥哥姐姐妹妹弟弟表姐表哥表妹表弟食飯!) 唔好以為我今日番工好開心 今日我做既野就只有抹刀抹叉(同刀叉建立良好感情.....) 其實係好鬼無聊同做到好攰....... 依家晚晚收夜都有我份,真係攞我命三千(改自電影淩淩漆既攞你命三千)
是愛 :
愛使天藍 愛使草綠 神的愛使太陽溫暖 月亮放光 祂的愛使花香 鳥唱 因為愛 使人活著有希望 我其中一首最愛的歌
究竟發生嘜燃野事!做嘜燃野會咁黑.... 係的士站到我直接問佢....究竟你想我點不斷又不斷咁打擊我 點解一開始做造棵樹出黎..... 點解出黎既種子又係咁唔同.... 依家既我好似牆咁...你用幾大力就有幾大反作用力
如事者日日番工番學 依幾日終於有d特別,一齊幫himhim慶祝生日 今夜十一點幾同恆恆同佢條女去左香港仔食魚旦 好耐無打機啦....再次半夜三更自己一個行番屋企 好感慨=p
從夢里伊甸 來到我枕邊 夢與真之間 就只差一寸 要是留著你 真實地糾纏 怕沒權利以后留戀 猶如無人敢碰 秘密現在被揭曉 明日想起 我們其實承受不了 歡樂今宵 虛無飄渺 再沒余地繼續纏繞 談情一世 發現愿望極渺小 留下一點 距離回味猶自心跳 歡樂今宵 虛無飄渺 那樣動搖 不如罷了
依幾日發生左件好大件事(洗大左好多好多) 琴日cherry姐生日,去左一間幾大間既k房 同ive同學唱k真係一份幾開心既事,完全玩真我=] 之後去食左KFC同打機(原來好耐無去過打機啦) 之後攰到係巴士到訓着左....好彩起到身落車 Today番工....由十二點不停做做.....做到五點先可以停下 根本無任何時間可以比我休息,最後逼我出絕招(借水遁=]) 之後又到白反青菜.....夜晚做左自由人,真係忙到死(完全係因為要幫恆恆手) 十點收工,一收工又到偷食時間(超期待的一刻) 今個星期時間又出左.....好彩幾輕鬆=] post一張相 學校竟然換左新主機同新芒(超火滾,點解我既學校生涯係差人地咁多啊)