唉...死人廢高...
真係勁白癡, 唔好提了...
又買左個gregory...
校運會帶, 擺衫一流=]
$950囧""
得返...$250T^T"
返到屋企無比人發現@______@""
今日默默下中文有張callsheet-______________-
叫我早退囧"
去睇眼orz...
又無PE堂啦-____________-
又要等下星期...
3:00去到養和...
睇左3個鐘頭...
6點先走=____________=
要再配副眼鏡呀...
個醫生都好似係英華舊生-____-
都係估姐...
聽日又去買gregory@_____@""
老豆真係好煩...
唉...
乜都講得一餐
大佬呀...
我大個左做乜野唔輪到你決定啦...
賣左部920sh啦...
得$1300囧"""
買個gregory同買對converse...
就咁用晒佢算...
隻右眼勁痛呀....
好慘-______________-
又要睇醫生...
英華籃球超勁...
太屈機了-__________________-
今日終於買左件冷衫-_________-
之前果件殘到...
去UNIQLO買呢...
$199囧"""
結他阿sir話對我好失望喎-______
咁易既solo都彈唔到...
太佬呀...
我無練到呀...
諗諗下都係賣左部920sh算...
再買隻gregory...
校運會帶@______@""
$1700差唔多啦哇- -
終於唔洗同條柒頭坐...
改左同黃展翹坐, 咁都好d
今日成日聽晒本戀人之前1...
真係超超超感人的說,
全日都被呢種感動包圍...
仲要突然之間好唔想講野-_______-
你地班野...
走黎圍我XD?
5P1你地都唔夠我黎...超廢的說
今年如果鉛球拎唔到金牌既話, 我唔姓陳!!!
最好破埋學校紀錄XD