岩岩去換左個gregory...
換左個XS=]
係補差價麻煩d...
聽日頭兩堂IH...
又有得做功課睇書囧"""
補差價補左d無聊野...
同aaron度左勁耐-_______-
nostale幾好玩-_______-
但唔好沈迷...
inter-class hymn singing
2D全級第五XD""
之後勁火
去左踢波...
我一發火打龍就超勁-_______-
都唔知點解囧""
呢d可能就係叫on fireXD"
之後一個大斬...
斬左大約20米高, 1個足球場...
曾瀚林又彈多句出黎...
"你條友係唔係癡線架, 仲大力過我, 我踢個波果陣就澎一聲姐, 你踢個波boom一聲既?"
之後笑左囧" |