kEEp rOCKiNg~"
縱使天上永遠飄著千萬灰塵, 但灰塵上永遠會浮遊著一片天藍...
larryguitar
暱稱: 結他手LarryXD"
性別: 男
國家: 香港
地區: 油尖旺區
« November 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
2009-01-23
2009-01-20
2009-01-18
2009-01-16
2009-01-02
文章分類
全部 (119)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 119
留言總數: 52
今日人氣: 3
累積人氣: 1191
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 12 月 12 日  星期五   晴天


2008-12-12 分類: 未分類

成日係屋企無野做...

係度狂打COD5-___________-

22升到28-______-

傻左-_______-

岩岩阿姨打黎追我數...d買衫錢囉...

儲錢比佢算...

校運會推鉛球拎唔到冠軍我係唔會返屋企架!!!



2008 年 12 月 11 日  星期四   晴天


2008-12-11 分類: 未分類

今日last day上堂啦~~

放學比王子同jimmy拉左落足球場...

搵盧sir-__________-

入校隊...

原來佢唔係足球場...係飯堂tea緊...

去到盧sir同袁破處同羅sir一齊...

又係tea緊-______-

比佢地3個玩左一餐...

我問盧sir我入隊得唔得, 佢都話:"...我地隊得返王子一個打龍...好啦, 我接受"

羅sir問:" 你手球唔打啦?"

我咪話係囉...

袁破處大叫:" 唔係哇! 你唔打? 手球隊咪好悲哀?"

我答佢...我handle唔到-______-

佢又大叫:" 未得住! 今日試下波先! 再比我問下龐sir! "

跟住就去練波啦~~

第一日練波...

王子都話:" 我驚我遲d無正選做...咁能勁都有..."

jimmy話: 我諗緊英超點出咋~4個校隊...出得3個咋...larry就一定出架啦...即係我同曾瀚林同細偉...3個出得兩個..."

之後食左兩下波餅-_______-

口唇流血...之後火起

叫左聲: 整花我個樣?!?!?!?!?!?!!?!?!?!?!?!?!

一下大斬...入左-_______-

細偉口頭蟬:" 你睇下你! 唉! "

返到屋企沖完涼就玩COD5...

好正呀把Type100...

聽日唔洗返學~~~



2008 年 12 月 10 日  星期三   晴天


2008-12-10 分類: 未分類

一天無乜搞笑既既DAY F...

最搞笑都係最尾果兩堂囉-___________-

性教育...

個社工黎教...

jimmy叫左聲: 不如阿sir示範下點自慰呀~

之後果d仲搞笑...

過份不雅...唔打出黎了XD"

放學比jimmy拉住走-0-"

全日hea爆呀...

食晏果陣去左踢波...

有班唔知邊度黎既女生睇住-___________-

我都唔理了...

我一撲到波佢地就尖叫-_____________________________-"

囧""

其他人入波無反應...orz...

真係好難集中精神...比佢地咁叫法...-____________-

踢完去換衫仲走黎問我拎電話...大佬...

同你三唔識七...比你做乜-______-

全部拒絕了XD"

聽日朝早有得練波啦~~~



2008 年 12 月 9 日  星期二   晴天


2008-12-09 分類: 未分類

頂...又抄校服指引...

一班撚型prefect...

岩岩小息無聊得濟...

拎起把介刀...

狂介手指頭,

傷都唔傷下...

之後返埋位...

hi到張A4紙...

之後隻手指頭就開始勁流血-____________-

去醫療室...止血止左成個鐘都止唔到...-_________-

癡線囧""

之後係超級期待既PE堂...

頂...個足球場比班F7霸晒...

我同jimmy仲有曾瀚林都爆火-_________-

一腳dick起個排球...一踢踢左上天台-____________-

jimmy居然問我...你係唔係未食藥呀- -??

之後成班扮無知..XD"

跟住拎起第2個排球...

又開始斬波-_________-

現時F2腳力最大排名: 第一: jimmy, 第二:我, 第三:曾瀚林

當然未計未玩果d...但相信排名都係差唔多-___________-

聽日性教育@______@""

正呀...

我既意思係話有兩堂睇書-_____________-



2008 年 12 月 8 日  星期一   晴天


2008-12-08 分類: 未分類

聽日...唔知會點呢-_____-

聽日新手套PE堂第一次上場, 睇下手感好唔好先...

手感???????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!????????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

哈哈-________-""

星期五唔洗返學...正~

今日無英文堂...正~

聽日無中史堂...正-0-""

新眼鏡到啦~~

個樣超正經XD""