kEEp rOCKiNg~"
縱使天上永遠飄著千萬灰塵, 但灰塵上永遠會浮遊著一片天藍...
larryguitar
暱稱: 結他手LarryXD"
性別: 男
國家: 香港
地區: 油尖旺區
« November 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
2009-01-23
2009-01-20
2009-01-18
2009-01-16
2009-01-02
文章分類
全部 (119)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 119
留言總數: 52
今日人氣: 2
累積人氣: 1190
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 12 月 19 日  星期五   晴天


2008-12-19 分類: 未分類

今日學校FunFair...

即係...學園祭囉=]"

大佬, 幾old呀...funfunfunfun乜能野...

搞到我無得踢波...

唔係話無得踢既...

成日係度射九宮格..

無能聊-_________-

無得打龍...

曾瀚林狂係度ben波-__________-

細偉個樣勁搞笑睇波果陣XD"

jimmy無飛無得玩~_____~""

丘仔佢太可愛...個樣真係幾分似翠兒...成日比人搞XD"

jimmy係一個搞者XD""

強姦同埋被強姦都有罪架XD""

singcon班人真係好勁-_______________-

有班人唱背叛...有班人夾band唱長城...

都唔錯-0-"

我唱歌果陣...

d人話我把聲勁似家駒-___________-

聖誕假BEGINS~~~

 



2008 年 12 月 18 日  星期四   晴天


2008-12-18 分類: 未分類

超悶呀今日.......

校網有我張相@_________@""

超樣衰XD

唔比大家睇啦XD



2008 年 12 月 17 日  星期三   晴天


2008-12-17 分類: 未分類

全日超悶...

A grade跑5000米果陣班獎...

心諗...都曬氣-______________-

又唔係嘉賓班獎...

傻-______-

之後係咁曬命XD""

曬到飛機仔爆粗...

抵你啦

你串左我3年打手球跑得慢啦

到我串你廢啦~~~

悶左成日-__________-

班獎果陣比pong狗答問題-____________-

總覺得關係好左...

曾瀚林癡線-__________-

3金1銀...

全部跑-_____-

正一跑狗-__________-

jimmy又係-0-"

跑1500m...金牌...

2D勁多牌選手XD""

右手老鼠仔同埋右腳腳腕勁痛呀....

痛到傻-___________-



2008 年 12 月 16 日  星期二   晴天


2008-12-16 分類: 未分類

第一日校運會~~~

第一年霸到運動場locker kaka~~~

9:00am就推鉛球啦~~~

推左成日-_____________-

最尾留低得幾個...

當然有我...第一=]

同第2家駱差成米-___________-

都諗唔到自己咁癡線-____-""

之後A grade黎踩場...

我話佢地C grade 都不如XD""

咁真係嘛-________-

大我咁多年遠我少少only=]

最後順利拎冠軍~~~

走去食飯果陣撞到校長-____-

比佢捉住傾計XD""

lunch後要去跳高...

hea跳...拎左冠軍嘛-___________-

都有第4XD""

hea跳既關係整親條頸...

一令轉頭就好痛-0-""!!!

聽日囉獎啦~~~

p.s.呢篇係第101篇=]"



2008 年 12 月 15 日  星期一   晴天


2008-12-15 分類: 未分類

今日聖誕聯歡會~~~

食到飽晒-_____________________-

之後五班都係度播緊歌-________-

係我地班用手機播XD"

聽日校運會呀=]

推鉛球同埋跳高~~~

推鉛球今年一定要有金牌呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

跳高都希望有好成績....