kEEp rOCKiNg~"
縱使天上永遠飄著千萬灰塵, 但灰塵上永遠會浮遊著一片天藍...
larryguitar
暱稱: 結他手LarryXD"
性別: 男
國家: 香港
地區: 油尖旺區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-01-23
2009-01-20
2009-01-18
2009-01-16
2009-01-02
文章分類
全部 (119)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 119
留言總數: 52
今日人氣: 0
累積人氣: 1187
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 12 月 26 日  星期五   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼:  


2008 年 12 月 25 日  星期四   晴天


2008-12-25 分類: 未分類

聖誕快樂~~~~~

睇過我個blog&friends們都聖誕快樂~~~~~!!!!

去左某有錢人屋企開party...

屋企成三層高-_________-

XD...

識左個女仔=]

不過成日唔係香港, 大家唔洗亂估啦XD""

某位在美國的uncle話送枝結他比我=]

好野~~~~

佢都係結他手...

都係想要effect多d=]

add左佢msn啦=]!

聖誕快樂

聖誕快樂

聖誕快樂

聖誕快樂

聖誕快樂

聖誕快樂~~~~~~~~~!!!!!!!!!!!!!!!!



2008 年 12 月 24 日  星期三   晴天


2008-12-24 分類: 未分類

琴日兩點鐘返屋企...

超悶-________-

今日去左睇伽俐略電影版...

都ok啦...

最尾有d想喊既衝動...

都係無=]

首片尾都ok呀

叫"最愛"...

之後去黃金買左隻winning09

唔買高達無雙...

$325姐=]

聽日好唔想去燒野食呀...



2008 年 12 月 22 日  星期一   晴天


2008-12-22 分類: 未分類

琴日悶得濟..無寫blog...

 

今朝起身本來想睇小說架...

諗諗下...

打機算-_________-

上uwants成功收左隻高達無雙2二手...

仲要without模型=]

$380...

差唔多啦...

都差唔多跌價架啦...

個個爭住放...

2月果陣仲要買biohazard5同埋killzone2...

又要諗買邊隻啦...

開始補習...有新老師...

呢個老師...太正經囧""

搞到我都要扮正經XD""

星期三同崔俊賢陳思浩睇神探伽俐略電影版~~~

ps.唔好再話我鐘意沖田...火都黎



2008 年 12 月 20 日  星期六   晴天


2008-12-20 分類: 未分類

一早起身...都唔早啦-____________-

11點...

聽到阿媽話搬去淺水灣...

都係睇定d好- -"

之後去左銅鑼灣剪髮-_____________-

太型了~哈哈-_______-

老豆話我似飛仔...無計啦

佢d古舊思想

唔想同佢嘈...

老土到死

以為光頭先係正經, 咪低能啦~

 

去到練結他果陣先醒起唔記得帶譜...

好在背得出XD""

之後阿sir叫我考三級試...

佢話:" 8級scale你都彈到啦, 3級咋! 3級咋! 3級scale相信你一出世就識啦! 哈哈!"

我問佢:" 咁我點解唔考8級..."

佢話:" 8級歌你彈到咩~?"

我話:"8級歌點樣既先?"

佢話:"我彈比你睇啦!"

之後佢彈左首不知名的東東,,

但係見佢d手指快到傻-__________-

有冇咁難呀...

之後我無聲出...

買winning09定係高達無雙2好呀?~~~~~~~~~~~~~~