一早起身...都唔早啦-____________-
11點...
聽到阿媽話搬去淺水灣...
都係睇定d好- -"
之後去左銅鑼灣剪髮-_____________-
太型了~哈哈-_______-
老豆話我似飛仔...無計啦
佢d古舊思想
唔想同佢嘈...
老土到死
以為光頭先係正經, 咪低能啦~
去到練結他果陣先醒起唔記得帶譜...
好在背得出XD""
之後阿sir叫我考三級試...
佢話:" 8級scale你都彈到啦, 3級咋! 3級咋! 3級scale相信你一出世就識啦! 哈哈!"
我問佢:" 咁我點解唔考8級..."
佢話:" 8級歌你彈到咩~?"
我話:"8級歌點樣既先?"
佢話:"我彈比你睇啦!"
之後佢彈左首不知名的東東,,
但係見佢d手指快到傻-__________-
有冇咁難呀...
之後我無聲出...
買winning09定係高達無雙2好呀?~~~~~~~~~~~~~~
|