2008 年 7 月 3 日 星期四  |
唉*  |
分類: 未分類 |
todaY 又很悶了..
一早諗住起身 玩夢之..
點知部電腦- -'
oH My GoD..
唉*
咁就為有叫人正..
個人話..
下午4點幾先得閒..
...
死喇..'
碎hO似雖然今日番學但hO似放12點幾..
番到黎...
咪悶C佢- -'
...
都吾知點算hO- -
...
跟住個fD打黎 問我.
今日出黎踢波喇 ..
跟住我話..次次都係我去..
搵次你黎好wow..
跟住佢又話..
下次下次= ='
唱歌咩..下次下次..
次次都下次..
又比人呃了..
成日都係咁..
唉*算喇比人呃慣係咁.. =)
跟住打波打到4點幾即刻番屋企坐定定等人黎正..
haha正得hO快..
自己洗埋機sin..
- -"
丁丁~ 搞點kO'
msn gogogogo..
. ."碎oN左了..
...
點算hO呢..
講咩 = ='
是但亂講一論. .'
跟住諗起... 係bob 相..
相相相相相* 哇卡卡'
跟住佢話未sd..
- -'
哦..
咁...
.....
.......
冇幾耐..
佢話搵到張相了..
Cc SIN..
...
入面全部都..
令人難以啟齒..
跟住佢話入面你估下邊蹶係我!?'
跟住...我..
...
唉*算吧..
樣不是問題..
反正自己樣都吾好...
是但吧..
估下個個..
跟住佢又話吾係..
...
開始覺得hO 似又比人呃了..
唉*
.....
估吾到..
hAhA..
始終個個都hO鐘意呃mE =)
為何?"
我樣衰也不是罪過..
咩都吾識都吾係有罪...
....點解 ? =)
唉* 算吧..
再係咁..
遲早又比我搞到..
.......
..............
.....................
唉*
退一步海關天空 kaka'
跟住講多吾夠一陣..
碎又oFF了..
......
.............
.............
個時仲諗住..
今日訓係床..
諗gE夢想..
到我地老左跑步gE情景..
haha..' 只是{夢}想而已..
pS;夢想往往離我很遙遠...
|
« | 231 | 232 | 233 | 234 | 235 | 236 | 237 | 238 | 239 | 240 | ... | 246 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|