`×落 M記, ;)
閉起雙眼你最掛念誰?
眼睛張開身邊竟是誰?
你想的那位又是誰? :]
2008 年 7 月 3 日  星期四   晴天


唉* 傷心 分類: 未分類

todaY 又很悶了..

一早諗住起身 玩夢之..

點知部電腦- -'

oH My GoD..

唉*

咁就為有叫人正..

個人話..

下午4點幾先得閒..

...

死喇..'

碎hO似雖然今日番學但hO似放12點幾..

番到黎...

咪悶C佢- -'

...

都吾知點算hO- -

...

跟住個fD打黎 問我.

今日出黎踢波喇 ..

跟住我話..次次都係我去..

搵次你黎好wow..

跟住佢又話..

下次下次= ='

唱歌咩..下次下次..

次次都下次..

又比人呃了..

成日都係咁..

唉*算喇比人呃慣係咁.. =)

跟住打波打到4點幾即刻番屋企坐定定等人黎正..

haha正得hO快..

自己洗埋機sin..

- -"

丁丁~ 搞點kO'

msn gogogogo..

.        ."碎oN左了..

...

點算hO呢..

講咩 = ='

是但亂講一論. .'

跟住諗起... 係bob 相..

相相相相相* 哇卡卡'

跟住佢話未sd..

- -'

哦..

咁...

.....

.......

冇幾耐..

佢話搵到張相了..

Cc SIN..

...

入面全部都..

令人難以啟齒..

跟住佢話入面你估下邊蹶係我!?'

跟住...我..

...

唉*算吧..

樣不是問題..

反正自己樣都吾好...

是但吧..

估下個個..

跟住佢又話吾係..

...

開始覺得hO 似又比人呃了..

唉*

.....

估吾到..

hAhA..

始終個個都hO鐘意呃mE =)

為何?"

我樣衰也不是罪過..

咩都吾識都吾係有罪...

....點解 ? =)

唉* 算吧..

再係咁..

遲早又比我搞到..

.......

..............

.....................

唉*

退一步海關天空 kaka'

跟住講多吾夠一陣..

碎又oFF了..

......

.............

.............

個時仲諗住..

今日訓係床..

諗gE夢想..

到我地老左跑步gE情景..

haha..' 只是{夢}想而已..

pS;夢想往往離我很遙遠...



lau88
暱稱: `◆落×°
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
迷失
重回
最後一天的上網.
新開始.
第3年,學界前夕,
文章分類
全部 (246)
網站連結
尚無任何連結
日誌統計
文章總數: 246
留言總數: 234
今日人氣: 17
累積人氣: 2095
站內搜尋