呼~
camp終於完左lU
留低左好多美好既回憶!
永遠也不會忘記這個第1次!!
不單止對長跑既人了解多左!
對自己既了解 更深刻!
______________第1天__________________
第1日的camp~
第1日6點半係中環碼頭出發
同其他3位 fd 一齊踏船去梅窩!
開始了4日3夜的旅程!!
坐左45分鐘 就到達左梅窩碼頭..
一到步 我就又驚又喜..
驚 的是...因為今次係我咁大個仔 自己一個生活數天的開始!..
喜的是... 我發覺我突然之間好似變得大個左: ) haha
到達之後 我地就去左 碼頭附近既麥當勞 坐左一陣!'
因為要等 其他人 出黎 然後去食飯!!'
d人出到黎之後..
我地就去左 附近一間 叫 羅馬餐廳 食野!
d野其實都ok 好食...不過我嫌佢有d貴@@'
食完野之後 就去左租單車~
ha! 我選左部 帥氣十足的單車+_+v
選完之後 就成班人一齊踩單車番去a__a'
踩踩踩~
沿路 經過酒店 沙灘~..
仲有...好多樹 同狗- ,-
去到之後....嘩!
估吾到咁令+_____+
好大a___a{至少大過我屋企}
因為我地有太多人 我地租左兩層!
男仔一層 女仔一層..
去到之後 放低晒d野 就去踩單車了+_____+v
真係好好玩 haha~
踩完番黎 都10點幾 差不多11點 跟住我地就玩鋤大d 打麻雀!!!
玩到2點幾!
跟住全部人就上晒去2樓! 因為要玩 耍盲雞 haha~
勁搞笑!! 開心到死@@'
之後就玩killer 到左5點幾先 訓教= ,=
_________________________第2天______________________________
訓到10點幾就起身了a___a
再出去踩單車 接d人番黎!
跟住就繼續玩鋤大d 打麻雀!!
到左2點幾..
我地將d人分為4組..
每組要負責一碟送!! a__a'
初初我都好擔心...
好彩 當我果組d人整緊野食既時候...
我比人叫左出去買野 haha~
避開左一劫!
6點幾 原本要食飯了...
但係因為王sir 岩岩落船 要搵人接佢..
我就同兩.三個人去接王sir了
番到黎...d野食..比人食晒..= ,=..
不是麻...
搞到無野食..
好彩..臨時臨急 d人話要食bbp -___-..
咁我就有野食了 haha~
食完野之後 我地繼續玩 大富翁!!
吾知點解- ,-..次次玩大富翁 我都係比人恰= =..
玩下玩下...就5點幾了...
好多人去左訓教..
而我就同其他5個人 一齊出去踩單車食 麥當勞..
-------------------------第3天-------------------
到左10點幾 成班繼續 {開台} 各自各玩自己野
到左3點幾 成班男仔出去踩單車 踩去 瀑布 haha~
我當然 帶埋相機去!___!'
仲影左好多令相 a__a''
玩到4點半 成班就踩單車去 沙灘 同女仔會合+_______+v
去到沙攤 玩左好多遊戲
數字球! 打排球! 糖痴豆= ,=..
搞到成身都係沙...................
ha~
番到去 就即刻沖涼! 再食bbp
由於無芝士腸= ,=...搞到我係咁 燒面包黎食- ,-..
原來燒面包都幾好食嫁a__a'
夜晚自己一個去左踩單車..
4圍踩...
踩到我都識路了a___a'
ha~
番到去...
成班人坐晒係度 吹水..
- ,-..
傾左好多野-_-..
而我就坐係度 靜靜咁聽a___a'
傾到5點幾佢地又各自各訓教..
_______________第4天____________
我就同牙銘,偉,文,戌 出去打波!
打到6點幾 又去m記食早餐!!!
ha~..
咁快就要走..
吾知點解 有種依依不舍既感覺!
ha~..
camp 咁就完左lU..
v______v... 有點兒後悔 上年點解無黎@@..
吾緊要喇: ) 珍惜現在 珍惜未來 才是重要!
下年我一定會再去camp : )
pS; 係camp 入面 更加令我 啟發左吾少事情 : )
|