今日一朝早就落雨...
8點我就醒左了-_-...
都吾知好吾好番學校練跑...
最終我都係決定 番!
即使 吾駛練 我都 可以當係散步a___a'
ha..
番到學校...
更衣室無開..
心諗; 應該吾駛練了..
跟住再上去健身室睇- ,-..
點知有人a____a..
{姐係要練喇}
首先 成班人 就跑左一個 土瓜灣 ..
跑到個個成隻病貓咁 kaka..
跟住再做加速跑...
到左最後仲要坐無影{登}..
累累累~~..
練完跑之後..
成班長跑fd 話要去玩水-_-...
本來 諗住吾去...{因為吾識游水}
但係最後...都應承左佢地-_-...
可能我真係吾係幾識推唐 別人=_=..
番屋企沖完涼之後...
就去join 佢地食飯._.
食完飯就一齊去斧山道泳池 玩水a___a..
換完杉 入到去-_-..
嘩~!... 咁多人..真係好大a___a'
手先 我地就玩 捉衣欣a___a'
跟住就問人借左個波 成堆人玩水上打排球 kaka'
i am mvp +_+ 更係sure win
玩玩下既途中.. 有d小朋友 加入一齊玩@@'
對面果隊個小朋友...每次開波 果時 都放飛吻比我- ,-..
搞到我 每次另轉面避開佢既時候..
佢就發個波向我度- ,-..
搞到球球都輸= =...
so 姦= ,=..
玩下玩下...玩到5點幾 就走人了@@'
游完之後...成班 去左 鑽石山荷里活 廣場 食m記 傾計 haha..
so 難忘的一天 a___a"
如果有....就更加好了 haha: )
|