`×落 M記, ;)
閉起雙眼你最掛念誰?
眼睛張開身邊竟是誰?
你想的那位又是誰? :]
2009 年 7 月 23 日  星期四   驟雨


玩水 愉快 分類: 未分類

今日一朝早就落雨...

8點我就醒左了-_-...

都吾知好吾好番學校練跑...

最終我都係決定 番!

即使 吾駛練 我都 可以當係散步a___a'

ha..

番到學校...

更衣室無開..

心諗; 應該吾駛練了..

跟住再上去健身室睇- ,-..

點知有人a____a..

{姐係要練喇}

首先 成班人 就跑左一個 土瓜灣 ..

跑到個個成隻病貓咁 kaka..

跟住再做加速跑...

 到左最後仲要坐無影{登}..

累累累~~..

練完跑之後..

成班長跑fd 話要去玩水-_-...

本來 諗住吾去...{因為吾識游水}

但係最後...都應承左佢地-_-...

可能我真係吾係幾識推唐 別人=_=..

番屋企沖完涼之後...

就去join 佢地食飯._.

食完飯就一齊去斧山道泳池 玩水a___a..

換完杉 入到去-_-..

嘩~!... 咁多人..真係好大a___a'

手先 我地就玩 捉衣欣a___a'

跟住就問人借左個波 成堆人玩水上打排球 kaka'

i am mvp +_+ 更係sure win

玩玩下既途中.. 有d小朋友 加入一齊玩@@'

對面果隊個小朋友...每次開波 果時 都放飛吻比我- ,-..

搞到我 每次另轉面避開佢既時候..

佢就發個波向我度- ,-..

搞到球球都輸= =...

so 姦= ,=..

玩下玩下...玩到5點幾 就走人了@@'

游完之後...成班 去左 鑽石山荷里活 廣場 食m記 傾計 haha..

so 難忘的一天 a___a"

如果有....就更加好了 haha: )

 



lau88
暱稱: `◆落×°
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
迷失
重回
最後一天的上網.
新開始.
第3年,學界前夕,
文章分類
全部 (246)
網站連結
尚無任何連結
日誌統計
文章總數: 246
留言總數: 234
今日人氣: 17
累積人氣: 1954
站內搜尋