hA...
接過棒之後...
我曾經諗過..
一定要跑到最好...
最快...
但係可惜...
...
得出既結果..
並不是這樣..
....呼~..
幸好..
這個是....接力實...
我的失敗...
就要你地黎幫我接棒...
跑得快d...好d...
我相信你地一定可以做到...
好好咁....protect 佢 : )....
希望..... ha^___________^...