一年了..
咁快就一年..
ha..
除左高左..
肥左..
聰明左..
樣衰左..
仲有1點吾同..
...
ha~~
是有你 和 無你的分別吧..
ha..
時間真係好快..
過得好快: )..
......
呼~~..
以前發生既事..
近排不斷係腦海裡浮現..
呼..
{堅強d! 男人大丈夫!!!!}
...
真的得嗎- -"?
吾知!!... 真係吾得...咪...頂住先!!!'
呼..
下年還會有今年 咁難忘嗎?
答案是...不知: )
...
就黎考試了..
下年就會考..
頂住!__________________!"
ha..
pS;有誰知我此時情..?
|