ha....
今日無喇喇病左...
haha..
好耐都無咁辛苦了: )..
吾知會吾會係h1n1呢..
應該死吾去吧: )
哈哈哈哈哈^__^!
頂吾順..訓教先^o^'
8~*
pS;x瓜好y住z..k該..無m能u了^_^..