呼~...
今日如常咁番學..
放學果時...就去練跑了..
要練划艇-_-..
吾係 係汴 划果隻..
係一部健身機黎的..
因為遲d又要參加比賽..
哎..
我對呢個比賽..
可以話係..
完全冇信心..
因為..
划艇...我只係玩過兩次..
-__________-...
其他人玩過n次..
加上..
真係好難划...
haha-____-..
sO..比賽都遇左輸..
ha..
划完之後..
就去打波..
....
變態的籃球..
- -..
有次..
上緊籃果時..
有個人...飛身撞過黎..
完全係向住我個人撞..
搞到...我成個人飛起...撞落......................................
{難干}到..
ha..冇左忽皮xd..
..
番到屋企..
沖涼果時真係爽歪歪了..
到左夜晚..
傻瓜小有的打電話黎..
其實見到佢打黎...
真係好開心: )...
但係...
哎~~~..
算..反正..
haha..
哈哈哈哈哈哈哈哈~
訓!~
pS;真的很難....
|