`×落 M記, ;)
閉起雙眼你最掛念誰?
眼睛張開身邊竟是誰?
你想的那位又是誰? :]
2009 年 4 月 13 日  星期一   雨天


滴滴答答!! 開心 分類: 未分類

今日._.9點幾就起左身..

到左10點幾出門-_-...

目的..

係去買杉-____________-..

落到旺角11點幾..

成家人去左食kFc'

叫左個桶餐!!'

...

勁飽@_@..

食完之後..

就4圍睇杉..

一見到有店鋪賣杉or褲就入-_-...

係咁入..

最少都入左10幾間..

由旺角行到去 深水步- -..

厲害厲害=_=

跟住又行番轉頭.__.'

勝利品係.. 1件外套! + 2件 t-shirt!'

HaHa! ^__^..

hAppY!'

...跟住就去左打波了-_-...

班fD話要買堆水去-_-...

3支大水..

加一個波-_- 行去巴街..

波 吾係問題-_-...

但係水就..

So重._. ...

行到旅港開平 對面...果間教堂!..

見到好似有人結婚bob!"

又諗起....

傻瓜今日好似又話參加婚禮..

吾知係吾係呢間呢..

haha!'

{傻的! 點會咁巧合: )}

跟住就繼續行了..

...

好快就到左..

跟住就同成班人一齊打波喇._. ..

打ar打._. ...

....打左一陣..

就開始落雨..

=______________=

{吾通連個天都吾鐘意我?}

....越落就越大..

心諗{反正都濕左...無咩所謂喇^_^}

跟住繼續打..

d fd 個個都放棄.....而我就繼續 自己一個射波!'

haha'

落雨射波都真係幾難..

d雨水 無情地狂打 我隻眼!..

搞到射波果時....好難睇到個 位..

haha

搞到...100球 有99球都係吾入..

haha!'

係咁比佢地笑-_-..

廢...屎...差...;;;; 我都吾再理會xd :)

只係一心一意enjoy 打波既樂趣: )

...傻瓜e+吾知做咩呢haha^_^..

又細雨...打到大雨...再打到細雨...跟住先走..

成班去左食m記..

-_-...身上只剩下9.8 ..

帶了20蚊...買左3支水用左10.2 ...

=_________=

買左杯麥旋風食..

因為有張 吾知咩卡既關係!'

送左杯新地xd'

haha

gD!"

食完一杯又一杯+_+"

食完之後...就番屋企了!!'

haha'

第1時間 沖涼^_^'

 舒服晒^o^..

咁又過左一日了._.'

pS;....可能...又諗通左d野喇^_^...



lau88
暱稱: `◆落×°
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
迷失
重回
最後一天的上網.
新開始.
第3年,學界前夕,
文章分類
全部 (246)
網站連結
尚無任何連結
日誌統計
文章總數: 246
留言總數: 234
今日人氣: 14
累積人氣: 2031
站內搜尋