今日._.9點幾就起左身..
到左10點幾出門-_-...
目的..
係去買杉-____________-..
落到旺角11點幾..
成家人去左食kFc'
叫左個桶餐!!'
...
勁飽@_@..
食完之後..
就4圍睇杉..
一見到有店鋪賣杉or褲就入-_-...
係咁入..
最少都入左10幾間..
由旺角行到去 深水步- -..
厲害厲害=_=
跟住又行番轉頭.__.'
勝利品係.. 1件外套! + 2件 t-shirt!'
HaHa! ^__^..
hAppY!'
...跟住就去左打波了-_-...
班fD話要買堆水去-_-...
3支大水..
加一個波-_- 行去巴街..
波 吾係問題-_-...
但係水就..
So重._. ...
行到旅港開平 對面...果間教堂!..
見到好似有人結婚bob!"
又諗起....
傻瓜今日好似又話參加婚禮..
吾知係吾係呢間呢..
haha!'
{傻的! 點會咁巧合: )}
跟住就繼續行了..
...
好快就到左..
跟住就同成班人一齊打波喇._. ..
打ar打._. ...
....打左一陣..
就開始落雨..
=______________=
{吾通連個天都吾鐘意我?}
....越落就越大..
心諗{反正都濕左...無咩所謂喇^_^}
跟住繼續打..
d fd 個個都放棄.....而我就繼續 自己一個射波!'
haha'
落雨射波都真係幾難..
d雨水 無情地狂打 我隻眼!..
搞到射波果時....好難睇到個 位..
haha
搞到...100球 有99球都係吾入..
haha!'
係咁比佢地笑-_-..
廢...屎...差...;;;; 我都吾再理會xd :)
只係一心一意enjoy 打波既樂趣: )
...傻瓜e+吾知做咩呢haha^_^..
又細雨...打到大雨...再打到細雨...跟住先走..
成班去左食m記..
-_-...身上只剩下9.8 ..
帶了20蚊...買左3支水用左10.2 ...
=_________=
買左杯麥旋風食..
因為有張 吾知咩卡既關係!'
送左杯新地xd'
haha
gD!"
食完一杯又一杯+_+"
食完之後...就番屋企了!!'
haha'
第1時間 沖涼^_^'
舒服晒^o^..
咁又過左一日了._.'
pS;....可能...又諗通左d野喇^_^...
|