呼~~
終於...終於...終於 搞點左統測喇+___+!'
haha!'
開心^___^
又到復活節假喇+___+v'
一定要好好enjoy 下 先得.__."
近排真係so 多野 煩擾住自己!'
不過...我諗 好多野都會迎刃而解姐!'
sO"
都係吾好太過擔心^___^'
用平常心去面對!_!'
縱使真係吾開心...都要學會面對..
係個心到 吾開心好喇-+-'
千其吾好表露出黎!_!' haha*
....其實..
考完試都吾算係令我開心的主要原因!'
最開心的...其實係因為..
傻瓜: )
........
我.......
絕...
對..
吾會再比你從我身邊流走^_^
要好好捉緊住你^_^'
呢段時間..
真係令我體會到咩叫...失去左先黎珍惜..
失去你的生活.. 原來我已是很難去接受!'
....
sO...我......haha^_^
pS; i want you becalls i love you!
|