今日-______-"
係胡中fUn DAy的大好日子@_@
本黎仲諗緊去吾去好-_-'
但係見到d fd 個個都話去. .
咁. .!"
我都二話不說決定去了@_@'
自從我中.1 有funday 之後...
其餘中2,中3都未試過有...
如果...
我今年吾去..
可能再冇機會了@@
So..
就決定左去了. .
手先!
約左 偉 12點15分係m記等. .
點知..
佢...遲到lol-_____-
當然....我都遲到..
不過佢仲遲過我. .
最後我地決定去kfc 食-_-
食完之後-_______-"就跑番學校!
因為約晒成班人係1點正 學校等@@
等晒佢地之後..
就去睇攤位喇@@
....
有野食又有野玩-_-
仲比人強逼性地買左支塋光筆- -
玩左9個印仔. .
最後換得來的成果是一個散紙包-_-
不過佢好型的. .
外表成個書包咁@_@
haha!
玩完之後...
我就番屋企拎籃球. .
成班人. .!"係巴街 打波@_@
{4個人} 都幾多下-_-"
我地玩玩下...
有人走過黎話鬥波@_@
仲話3個 打我地4個tim!'
我地更係....奉陪到底喇xD'
因為....我地多過佢地一個人麻+_+v
一開始打果時..
佢地真係好勁. .
不過 跟住到我地發力了..
話晒都多過佢地一個人. .
加上...
我地成班又練開長跑..
有氣有力...
佢地就開始吾係我地對手了@_@
打左2個幾鐘之後..
佢地就走左了. .
結果...
更係我地羸喇xD"
跟住我地就係度玩鎖匙圈: )
每個人...係咁輪流射...
最後的結果-_____-
我拎左第2-_________-"
xd!'
都算吾錯喇..
話咁快就7點幾..
我地就大家4散了@_@
haha
今日玩得都幾開心牙: )
不過...
好似...總係差左d野...haha..
......
pS;今日都吾錯牙!不過唯獨是.欠缺了.................
|