`×落 M記, ;)
閉起雙眼你最掛念誰?
眼睛張開身邊竟是誰?
你想的那位又是誰? :]
2009 年 3 月 28 日  星期六   晴天


FuNdAy! 愉快 分類: 未分類

今日-______-"

係胡中fUn DAy的大好日子@_@

本黎仲諗緊去吾去好-_-'

但係見到d fd 個個都話去. .

咁. .!"

我都二話不說決定去了@_@'

自從我中.1 有funday 之後...

其餘中2,中3都未試過有...

如果...

我今年吾去..

可能再冇機會了@@

So..

就決定左去了. .

手先!

約左 偉 12點15分係m記等. .

點知..

佢...遲到lol-_____-

當然....我都遲到..

不過佢仲遲過我. .

最後我地決定去kfc 食-_-

食完之後-_______-"就跑番學校!

因為約晒成班人係1點正 學校等@@

等晒佢地之後..

就去睇攤位喇@@

....

有野食又有野玩-_-

仲比人強逼性地買左支塋光筆-   -

玩左9個印仔. .

最後換得來的成果是一個散紙包-_-

不過佢好型的. .

外表成個書包咁@_@

haha!

玩完之後...

我就番屋企拎籃球. .

成班人.      .!"係巴街 打波@_@

{4個人} 都幾多下-_-"

我地玩玩下...

有人走過黎話鬥波@_@

仲話3個 打我地4個tim!'

 我地更係....奉陪到底喇xD'

因為....我地多過佢地一個人麻+_+v

一開始打果時..

佢地真係好勁. .

不過 跟住到我地發力了..

話晒都多過佢地一個人. .

加上...

我地成班又練開長跑..

有氣有力...

佢地就開始吾係我地對手了@_@

打左2個幾鐘之後..

佢地就走左了. .

結果...

更係我地羸喇xD"

跟住我地就係度玩鎖匙圈: )

每個人...係咁輪流射...

最後的結果-_____-

我拎左第2-_________-"

xd!'

都算吾錯喇..

話咁快就7點幾..

我地就大家4散了@_@

haha

今日玩得都幾開心牙: )

不過...

好似...總係差左d野...haha..

......

pS;今日都吾錯牙!不過唯獨是.欠缺了.................

 



lau88
暱稱: `◆落×°
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
迷失
重回
最後一天的上網.
新開始.
第3年,學界前夕,
文章分類
全部 (246)
網站連結
尚無任何連結
日誌統計
文章總數: 246
留言總數: 234
今日人氣: 5
累積人氣: 1976
站內搜尋