hAHa'
今日...
雖然係其他人眼中...
可能冇咩特別!
但係對我黎講...
意義就十分重大...
臨放學的時候...
有位同學...同我講..
一齊加油努力..比心機溫書...考好個試!
...
聽完之後..
好似比人喚醒左一樣...
...
係BOB...
仲有一年就會考...
...
再係日日都係...咁...
打機- -?
百無聊賴...?
...
已經吾可以再拖落去了!
決心改革自己'
提高自信!
!___________!
我一定得的..
仲要為將來的日子....鋪路!
仲要...
養傻瓜的^0^! 仲有養埋.... 小碎 小落...小碎落...小落碎....小落落碎.... 小碎碎落...小落落落碎.....XDxdXDxdXDxdXD!!...
而傻瓜..
呢幾日...... 同佢好少相處...
ha...
..
可能...
佢好忙喇..
都就黎會考....
..
希望佢加油喇...: )..
呼~.....
即使...將來會變成點!
{{我都一定會實踐對別人/自己的承諾!}}
..
咩都要諗開心^__________________^
即使吾開心...都要開心!
悶心...就更係要更加開心喇^___________________^!!!!!'
做番真正的我!!!
行不改名!
坐不改姓!
笨 蛋 落 !!!
是也^__^
pS;超級大轉變!!!! 我要做番真正有自信的我!! 自信超人^____________^"
|