唉...
呃左自己...咁耐..
都夠了: )..
其實我自己...仲好鐘意傻瓜
但係..
咁又點..
襄王有心...神女無夢..
ha..
佢...都..
哈哈哈哈哈哈哈哈~..
點解...近排個腦...不停咁孚現番..以前同佢....好開心的日子..
.....
去圖書館..
去公園玩..
去朗豪方..
去食野...
去睇野...
聖誕節...
新年...
暑假...
中秋節..
.......
每次其實都好希望...我仲有第2次機會..
同你一齊過呢d日子..
時間真係吾可以停留..
但係我希望我地既關係...氣氛...可以保留..
呼~..
以前..既傻瓜...
可能已經消失左了: )..
...ha..
咁都好既..
起碼e+個傻瓜...
開心..
無病無痛..
有一大班好好既朋友...家人..
對佢黎講..已經足夠了..= ]
每次...同佢嗌交...
其實我都吾係好願意..
但係...我又驚我悶親佢..
無計!...吾識制造話題...氣氛..
如果我d性格吾係咁...
如果我識得好多野..
如果我吾係咁無用...
可能...結局會有所改變...
hahahahahahahaha~..
傻瓜份人...識到好男仔吾難...
ha..
所以都吾駛擔心...無人睇實笨手笨腳的..你..ha..
我都應該要消失了^o^..
從此之後...
在傻瓜的世界裹...不會再存在劉xx 3個字: )..
最後=]
祝你以後美滿愉快 x ]
|