`×落 M記, ;)
閉起雙眼你最掛念誰?
眼睛張開身邊竟是誰?
你想的那位又是誰? :]
2009 年 4 月 19 日  星期日   驟雨


復活節的完結 滿足 分類: 未分類

呼~~

話長吾長...話短吾短..

復活節終於完結了: )

....係呢個假期..

大部份的時間都係 坐左係屋企..

{打機}...

其實都幾悶嫁..

每次夜晚...

都會係到問自己..

今日做過d咩黎呢..

haha...啞口無言...

我一定要改!!!

雖然我好enjoy 做商人 賺到錢果時既快感..

但係卻為我屋企人 帶來左 煩惱 同埋吾開心...

......

思前想後..

我既快樂...吾應該建築係別人痛苦的身上..

^_____^"

sO 決定...打少d機!!'

講番正題: )..

今晚..

依舊..

到左假期..最後果晚..先黎做功課!'

=________="haha

不過 可能正因為咁..

亦有所得著-----------

牙媽都訓吾著..

於是就同我傾計..

傾下傾下..

其實我地一家人..

應該搵個時間..

好好咁 一齊去發表下自己既意見..

因為再係咁落去..

個家._. 真係會散的..

=________="

我吾希望呢件事會發生..

sO 只好 及早尋求解決的辨法!'

而今晚 我亦都 單獨 同牙媽 傾左初步既建議!'

傾果時...真係好開心....又將e+我呢排發生咩事...一5一十講晒出黎..

上至朋友 下至同學..

haha..

好耐都冇同牙媽傾得咁開心了....

可能..

人與人之間...溝通 真係好重要!"

透過溝通 就會得到 諒解..最後事情便會解決: )

^_________^"

............

而同傻瓜...

........

呼~..

其實...同傻瓜一齊左咁耐: )

我真係好開心!'

其實我都應該知足了...^o^..

識到你,我都已經 {汁到}

仲談什麼......

ha~

總而言之..你變成點都好...你開心..

我便心滿意足了: )...

...........................................

oH my gOd... 明天第一科係文學@_@...

慘喇~_~..

希望會有奇積出現喇-v-"

^o^"

pS ; 即使世界轉變..桃花亦會依舊 : )



lau88
暱稱: `◆落×°
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
迷失
重回
最後一天的上網.
新開始.
第3年,學界前夕,
文章分類
全部 (246)
網站連結
尚無任何連結
日誌統計
文章總數: 246
留言總數: 234
今日人氣: 21
累積人氣: 1958
站內搜尋