呼~~
話長吾長...話短吾短..
復活節終於完結了: )
....係呢個假期..
大部份的時間都係 坐左係屋企..
{打機}...
其實都幾悶嫁..
每次夜晚...
都會係到問自己..
今日做過d咩黎呢..
haha...啞口無言...
我一定要改!!!
雖然我好enjoy 做商人 賺到錢果時既快感..
但係卻為我屋企人 帶來左 煩惱 同埋吾開心...
......
思前想後..
我既快樂...吾應該建築係別人痛苦的身上..
^_____^"
sO 決定...打少d機!!'
講番正題: )..
今晚..
依舊..
到左假期..最後果晚..先黎做功課!'
=________="haha
不過 可能正因為咁..
亦有所得著-----------
牙媽都訓吾著..
於是就同我傾計..
傾下傾下..
其實我地一家人..
應該搵個時間..
好好咁 一齊去發表下自己既意見..
因為再係咁落去..
個家._. 真係會散的..
=________="
我吾希望呢件事會發生..
sO 只好 及早尋求解決的辨法!'
而今晚 我亦都 單獨 同牙媽 傾左初步既建議!'
傾果時...真係好開心....又將e+我呢排發生咩事...一5一十講晒出黎..
上至朋友 下至同學..
haha..
好耐都冇同牙媽傾得咁開心了....
可能..
人與人之間...溝通 真係好重要!"
透過溝通 就會得到 諒解..最後事情便會解決: )
^_________^"
............
而同傻瓜...
........
呼~..
其實...同傻瓜一齊左咁耐: )
我真係好開心!'
其實我都應該知足了...^o^..
識到你,我都已經 {汁到}
仲談什麼......
ha~
總而言之..你變成點都好...你開心..
我便心滿意足了: )...
...........................................
oH my gOd... 明天第一科係文學@_@...
慘喇~_~..
希望會有奇積出現喇-v-"
^o^"
pS ; 即使世界轉變..桃花亦會依舊 : )
|