今日早上7點幾已經醒左..
係咁諗..
究竟等陣好吾好去...探訪呢._. ...
去...定吾去...
有d想吾去...但係之前自己明明應承左人..
有d想去...但係真係好眼訓...吾想咁早起身...何況仲要落雨!!
牙~!..
如果你係度就好...
haha
可以幫我做決擇!
最終..
都係選擇左..........................去!
因為覺得自己吾應該再去逃避任何問題!'
反而應該勇敢面對!直接解決+_+'
由於...吾識去果個地方{鋰魚門}...只好約左佢地係一個地方等{觀唐}...跟住再帶我去@_@...
出門前... 開左部電腦...睇下目的地的位置 大約在那裡..{聰明人的做法XD}
睇完就出左門了..
9點半...要去到觀唐!_!
好驚自己遲到!!
ha~
到左之後...打比其中一個人-_-..
問佢地係邊...
點知原來...我去錯地方-_-...
吾係去觀唐...係去油唐=__=
好彩...差兩個站而已..
觀唐,藍田....油唐!
到左之後-_-..睇時間...自己原來遲到左3分鐘=_=..
oMg-_-...
4圍都吾見人...
再打電話比佢地喇._.'
d人原來仲未到-_-..
姐係..我係最早到果個=_="
無無聊聊 4圍行-_-..
到左9點40分..
終於全部齊人了!_!'
ha
出發!_!'
鋰魚門寮屋區!!
其實-_-...都吾係好遠而已..
油唐mtr 行過少少就係..
到左之後...
數下人頭先..
4男4女 o_o'
跟住有個姑娘..帶左我去地間中心度..
坐左一陣..
傾左等陣要做d咩..
講d咩..
去d咩地方..
....................
仲要分組tim! 將我地8個人分成3組 每組有一位導師帶住我地!
分完之後...就出發了..
我跟一個姑娘 姓李的! 同埋一個同級男同學{ChIcKeN!}..
我地總共要訪問20戶人家!_!..
主要係派{種;端午節食果d!}
仲要同佢地傾下計..
出發既時候已經落緊毛毛雨了 0_0'
首先我地訪問第1家 先!
係兩位公公婆婆!!'
佢地都好 好客'
非常友善..
成個過程...都係李姑娘同佢地傾計..
我同另外果個同學...只係做 背景-_-"
{不過咁都好...吾駛...咁驚要我講野! that's gd!}
探訪完第1家之後..
又繼續我地既行程了..
今次我地行入左好多..
一路上見到好多 賣海鮮既店舖!..
同埋好多 好令既海景!
好快就到左第2家了..
姑娘 開始少出聲..
比我地做番主導..
我同chicken 係咁諗d話題講..
{你食左早餐未牙?}
{你身體點牙?}
{你做盟咩運動牙?}
如是姐..
一路上..
每到另外一家...我地又係講番呢d說話..
ha-_-..好似個機器人=_=
到左第10幾家既時候..
李姑娘叫我地分開行動..
一次過訪問兩家..
因為另外有一家 個位置係對面!'
sO..
我就要自己單獨同 一位老伯伯 傾計了 o_o"
{原來有3個人係度就話安心d....但係e+要我自己一個應付...點頂得順牙-_-}
不過..頂吾順都要頂的了-_-..
因為...無得選擇..
於是..我再一次計用我 三寸不欄之舌: )
成功地克服難關..
ha! 我太犀利了+___+v
好快我地就完成左探訪之旅了..
番到中心...之後..
我地成班人圍埋一齊作一個事後討論!;
討論下 係今次探誠活動有咩得失.. 有咩困難之處 有咩地方要改善..等等......
每個同學都分享左吾同既經歷...
見到大家..都好似成長左... 個心都替各位高興: )
搞掂完之後...
我地成班人就去買手信!_!
當然!'
我更係吾輸蝕喇!!
買完之後就番成班人坐mtr 番屋企了..
而chicken..
住既地方好近我..
於是..去到閏角mtr...
我地就結伴同行..
當時仲落緊大雨的..haha..
一路上..
我地傾左好多野..
傾到未來..
以前..
志願..
佢原來..想做蛋糕師傅..
ha..
希望佢成功喇: ) 記住幫我整番個又大又令的生日蛋糕: )
而我...
都好似...遺忘了自己的志願了..
佢 原來係基督徒..
佢講番以前自己既諗法..
同埋信左主之後.. 有咩改變..
haha..
吾知點解..
聽上去..
我好似對 主 無咁大抗拒...
ha..~
往往中自有主宰...
今日都係一個不錯 的經歷!
pS; 證明我今日既選擇係岩: )
|