hA..
今日睇番...以前打既日記..
..
估吾到真係咁快 就過左1年..
呼~~
好懷念以前既一切..
bUt..懷念又點?可以嗎? 不!
每個人...都只會向前望...
得我一個咁..傻姐0,0
ha~
.......
差兩天考試- -...
要......開始....溫書了=,='
ha!" 上年的承諾!" {英文要更高分!_!}"
pS;明天會有什麼事呢?"