hA 今日一朝早就要起身-_-..
9點鐘a__a'
跟住就食早餐 洗頭..
掛住睇電視遲左出門口-_-..
搞到.....遲到-_-'
sorRy~
傻瓜今日著得好令hA-_-..
差d認吾出的說..
跟住就去左唱k了-_-.
10點45分唱到3點a00a
真係耐hA~
傻瓜唱歌 原來超勁+_+v
成日係度扮野 話自己吾識唱-_-..囧
唱完之後 就睇戲了._.!'
今次兩手空空咁去睇.__.!
mR. 洪 n mRs 詩 的 [[很想和你在一起]]
hA 超好睇xD'
最後果度..
真係感到到有d想喊 hA!
連我都覺得想喊! 證明套戲真係好正xD
走果時 傻瓜吾小心整親._.!
吾知e+ 仲有冇事呢a__a!
睇完戲 跟住就走左去食m記 haha!
有講有笑 都幾開心 hA!
跟住就送佢坐mtr 走了v_v..
pS; 很想和你在一起..
|