呼~
新學年 一早番學!
d空氣都特別清新a__a
可能連 花花草草 都為我新一年的開始 而感到高興: ]
話咁快...
就變左做中5生..
真係不知不覺!
今年我一定會盡力 比心機讀好d書!_!
hA!~ 為好多人而努力: ]
牙爸.牙媽.牙妹.牙哥.禮.勤.熙.傻靜.等等!
睇住黎吧^_^!
呢年要過得又愉快又充實: ]
ps;原來我都有打保齡既天份xD" but~ 隻手好痛t_t