hA~! 昨天玩得真係好開心^0^'
多謝靜^0^'
明天就要番學了...
功課都仲未做晒.______.!!!'
hA!'
新一年了..
今年..
一定要加倍努力!!! 比心機!!!
仲有成班朋友 一齊 同我奮鬥!!'
嘻-3
______________________________________
靜 對不起~_~..
整嬲了你...
對不起對不起對不起!!/_\
pS;不知怎的..整個人沉了~ ~