今日又落雨了..
臨出門本來都記得要拎傘,
但係行樓梯果時先發覺 自己手上無傘- -..
又要跑番去拎- -.
英文堂的時候.. 睇番久遺的 仙樂飄飄處處聞- -..
196x年 的電影- -..
其實都吾錯既..男主角仲幾令仔tim xD'
到左lunch..
班際足球比賽!.
5b 對 4b.
當然我更係有出場喇=]
有好多次機會 我都可以射入v_v..
可惜吾好好把握..
到左最後.. 終於成功接應 隊友既波.. 一腳送入對方龍門 ^^
跟住...好快就完場了..
最後小勝1;0. 幸運.
下場就要對6a .. 凶多吉少了=_=.
放學. 仲要留低測文學.
累死v_v..
pS;好似開始..明白你.的用意了.漸漸領悟到: ]
|