明天陸運會喇~
心情係...極度緊張..
其實我都吾駛咁緊張既+___+v!
因為我仲有兩年陸運會!
haha!
明天就要跑1500米+4x400社際接力a__a!
驚輸v_v..
因為有好多勁人~_~
呼~ 淆底v_v...
明天.... 會發生咩事呢.. : ]..
pS;怕輸!