目標~
今年既目標除左係 會考成績不錯之外..
最想既就係..
5b班能夠團結 同埋 同學之間能夠互助互愛~
吾知點解... 今年會特別諗到呢個問題..
可能係因為.. 我 由 平平淡淡 的5b班中 ,一位學生
變成現今 5b班 的班長~
hA!
慢慢 終於體會到 點解老師 成日想同學之間互助互愛 既感覺!
對本班好多人黎講. 包括我在內.. 可能係最後一年既讀書生涯了~
真係好希望..
我地班能夠達到 彼此相愛~
為中5 呢一年 留下美好既回憶!!
為此! 我定必盡力!!! 百二分加油!
為人生留下美好的一頁!
____________________
tomorrow... 就係決賽日..
800米..
好想去破紀錄..
但係..
又越黎越驚...
好驚輸v_v..
怕..怕..怕~_~..
pS; 人生就是這樣!v_v
|