今日 可以係2009年最後正式番學既日子a_a
同時都係聖誕聯歡=]
心情既沉重 又興奮,, 十分矛盾
首先講下 天才表演喇!
簡直可以用3隻字黎形容!
[ 無得頂 ]
特別係我地班喇 =]
跳得好好!
組織得好有條理,
搞到我e+ 有d後悔無參加!
hA~
下年 , 我一定會 =]
除左我地班之外..
仲見到好多朋友上台表現!
佢地全情投入. 表演得 淋漓盡致 , 睇到佢地落過一番苦功!
睇完之後 就番班房 大食會了a_a
初初仲以為訂d野食好少a_a
但係食係上黎就好多- -..
仲有食野食剩- -..
舟別一讚既係 果d 固體[楊枝金露]既甜品!
超好味~~~
下次去大快活 一定要睇下有冇得買先得a_a!
食晒d野.. 搞點晒之後.
其他班別就走得..
但係我地班仲要留低 補文學~_~..
補到3點v_v..先走得..
苦苦苦/ ,\.
先甜後苦既一日. 咁就過去左了...
pS;生日快樂 for yaya.
|