[♣] WINGTON BLOG ™♠`:*
°''*╴零藉口 即使交出一切 都不應放手 ..
零藉口 不應等足一世 輸在未開口....
零藉口 我要一生一世 留在你左右 _*|

`請你不要阻我[囍歡]你-)* \/\ ,,` -33-"
lauwington
暱稱: *.,`彤 ))'
性別: 女
國家: 香港
« April 2026 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
2007-04-04
呢 個 日記 最後 一 篇...
愚人節 快樂"
留 係 屋企 =)"
煩 `
文章分類
全部 (38)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
雞 日 記 ))"
圴 圴 日 記 ))"
KAKI ))"
KAKI 日 記))"
LORRiA))"
LORRiA日 記))"
PUI SHaN 日 記 ))...
PUI SHaN ))"
SUPeRMaN))"
江 珊 日 記))"
江 珊 ))"
爸爸 日記))" {朱 恩...
洵 洵 ))"
敏 婷 日 記 ))"
鄧 鄧 日 記 ))"
黎 根 ))"
黎 根 日 記))"
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 38
留言總數: 38
今日人氣: 1
累積人氣: 2895
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 3 月 30 日  星期五   晴天


煩 ` 分類: 未分類

   今 日 好 Q 遲 先 起 身" =)"

趕 到 我 ` 好 在 番 學 果 陣 重 見 到 敏 婷 同 梓 婷 `"

  一齊 番 學" 番 到 學 校 買 早餐 上 MI 食"

  之後 同 敏 婷 問 下 佢 地 琴 日 經 公 測 咩 囉" . . .

上  左 果 3 堂" 無奈 . . .  悶 到嘔 "

頭 兩 堂 T-Back 同 香香 都 俾 我 地 溫 豬 "

 但 隻 海 膽 唔 俾 我 地 溫 豬" 重 要 我 地 上 佢 英文 堂"

 之後 君 佬 同 Lily 又 話 Q 海 膽 "

 佢 話 我 地 唔 到" 又 叫 訓導 " 訓導 都 話 你 煩 喇" 日 日 都 叫 人上 黎 一次" =_="

之後 呢 堂 全 程 啤 佢"

 之後 牙 杞 `牙 姍 ` 啤啤 `蚊蚊 `楊咩 `話 唱 K"

 咁 我 就 話 都 好 呀" . . .

 之 後  我 地 測 MATHS "

 唔 洗 30 分鐘 我 就 做 哂 分 卷 "

 唔 係 好 叻" 係 我 根本 唔 識 做 " 所以 亂 做" 得 左/\/\. . .

之後 RE -

 打 電話 俾 老 公 傾 下 . . . 哈xD"

 再 測 HITS-

 分 卷 都 幾 簡單 " 哈xD"  其實 係 識 DD 喇"!!!!

 放學-

 唱 K 話 無哂 K-LUNCH " 個 個 勁 DOWN 囉"

 之後 去 食 嘢" 再 周圍 行 "

 最 尾 同 君 佬 一齊 行"

 叫 左 江 珊 搭 的 過 黎 搵 我 地"

  我 地 去 左 M 記 坐 " 悶 撚 到 . . .`

  之後 君 佬 話 好 想 食 x "

  去 左 富 善 坐 " 吹 下 水 "  佢 地 食 x"  到 左 3:00 幾 同 江 珊 去 番 昌 運 補習"

  我 同 君 佬 去 左 網吧 ". . .

  玩 左 一陣 再 接 江 珊 " 之後 再 行 去 富 善 坐 "

  見 到 馬餾 . . .江珊 大哎 " 佢 過 左一陣 就 上 左 黎"

   再 坐 係 度 " 坐 到 6:00 幾 行 去 大 埔 墟 搭 車 番 屋 企 " 嘻嘻 xD"

    依 家 同 番 江 珊 玩 感覺 都 好 開 心"

    唔 係 鄧 鄧 唔 理 我 " 係 因為 佢 好 似 對 我 再 好 冷淡 咁 . . . "

     口口 聲聲 話 我 係 你 好 朋友 . . . "

     但 我 唔會 玩 埋 D 咩 小 圈子  "番 學 就 咁 講句 早晨 囉"

    唔 想 咩 見 到 眼 啤 啤 咁 " 話 哂 都 係 同學 呀"

     你 理 我 " 我 會 理 你 囉" 只 可以講 一句 "

     珍惜 身邊 所有 GE人 喇"!!!!

     聽 日 唔 洗 番 學 . . . SO    GOOD"!!/\/\

     

2007 年 3 月 29 日  星期四   晴天


悶 悶 不 樂 . . . "=3=" 分類: 未分類

  琴 日 打 唔 到 俾 老公"

你 話 你 嬲. . . 原來 唔 係" 係 你 訓 著 左!!! =)"

黑 人憎. . . ">()<. .

   今日 無 打 俾 你 " SORRY 唷 "我 怕 你 重 嬲 緊 我 MA"

  番 到 學 校 " 好 似 無 咩 心 機 咁 "

 LORRIA問你有無嘢呀?! 我話無嘢”因為我自己都唔知做咩”

之後 我上埋果三堂”

落到去”唔知做咩”

走左去廁所 喊”痴痴地架=3=”

之後去番課室”=)”

放學同DEBBY .士多啤梨去行”

再 去士多啤梨屋企玩”

之後 就番屋企”=3=”

心情好番D掛....

P.S

聽日就係謙謙生日囉”

呵xD”