今 日 番 去 上 三 堂"
頭 果 三 堂 . . . 溫 下 豬 . . .傾 下 計`
之後 測 英文 " 唔 係 好 識" 對答 就 一定 送 分"
所以 果 D 就識 架喇"
之後 測 經 公"
都 唔 係 好 識" 但 唔 可以 完 全 唔 識 哂 囉"
起碼 識 一題 喇". . . . /\/\"
12:30 p.m 放 學. . . "
同 牙 杞 `牙 姍 `江 珊 `鄧 鄧 ` 敏 `去 唱 K"
本來 君 佬 都 有 份 去"
但 房 唔 大 " (其實 怕 君 佬 大哎 姐)"
之後 我 地 唱 左 好 多 歌" /\/\"
唱 完 去 左 大 元 xxxx 睇 碟" . . .
係 果 度 玩 " 鄧 `姍 `珊 ` 敏`有 自己 玩"
我 同 牙杞 去 左 油 顏色"
之後 6:00 p.m 就 番 屋 企"
好 在 今 日 走 得 快 . . . . 俾 你 見 唔 到 我"
到 我 番 屋企 果 陣"
我 又 打 唔到 電話 俾你. . . . "
係 因為?! 定 係 咩 呢?!
我 癲 喇". . . 想 死 喇" HELP ME". . . =()="
你 去 左邊 呀?! -333333-"
|