今日反小學ge舊生會(搞到我地好似好老咁),坐係會議室門口睇住個操場,突然淋起同班小學同一齊玩!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
小學果時...一小息就咩都唔理,走去圖書館...但係我去唔係睇書!而係同4個女仔一齊玩,果4個女仔全部都未畢業!有一個係今屆ge畢業生,其他ge都下屆畢ge業生!我同佢地之間有一個約定,佢地話如果考試好ge就一定會入信義陪我,但係今屆畢業ge果一個女仔,成績未夠好,唔入得....下屆畢業生有兩個加姐,佢地呀媽都想佢地兩姐妹同一間中學,但係佢地兩個ge成績都唔錯,唔係話佢地加姐間學校唔係唔好ge,不過同佢地d成績好唔配合咁啫...另一個佢d成績同今屆果個一樣,唔係咁好,但係我會比d信心佢!信義依間學校都唔係難入!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
我同xxx老師(5b,6b我地ge班主任)同xxx老師(5d,6d班主任)影左相!
|