戀愛係你地心目中係點架 ?佢係我心目,佢只係會令我喊,只會令我唔開心ge一樣野...人話真愛係可以永恆,但係點解我唔覺得ge?中二一個人...只有我為佢付出,但係佢唔會為我付出一DD!
之前...我為佢而喊過,亦都為佢而笑過,但係點解我始終都係為佢而喊GE野多過為佢而笑GE野好多好多倍囉...係我GE問題定係...佢GE問題呀??之前認為同佢做朋友好過同佢做拖友!但係...我覺得自己一開始到依家都放棄唔到佢,忘記唔到佢!佢係我心目GE地位係唔係已經比好多人高!
我記得佢有一日好開心咁同我講話佢有女朋友啦! 果一刻...我真係好好想同佢講我好中二佢,但係我覺得中二一個人唔係要佢一定要同我一齊...係只要佢開心快樂,我就會開心快樂!
永遠我都會記得之前佢同我講話佢有女朋友GE果一日...因為依一日係我咁大個女第一次為男仔而喊GE一日!
我想知...我應唔應該將佢忘記呀?
|