☆愛情是會變質,但友誼是會變質★友誼是永恆不變
甜蜜的片段散落了 你倦了 心冷了 我哭了
那流星閃過 我們許下了一個願望
要在一起 絕不分離 你怎麼放棄了
星空在閃爍 像你的眼淚 悄悄劃過
當你放開了手 離開的時候 有沒有一點捨不得我
淚光在閃爍 而我的眼淚 忍住不敢 墜落
lawtszching
暱稱: 雪*花戀
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
03-12-2009
2009-11-27
陳柏宇 你瞞我瞞
王心凌 喜歡你怎麼辦
楊丞琳 帶我走
文章分類
全部 (44)
11月 (5)
3月 (2)
4月 (6)
5月 (1)
6月 (2)
~歌詞~ (8)
☆私人*生活☆ (14)
☆校園*生活☆ (3)
飛輪海 (2)
未分類 (1)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 44
留言總數: 142
今日人氣: 11
累積人氣: 2231
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 3 月 8 日  星期日   晴天


戀*愛☆ 疑惑 分類: ☆私人*生活☆

       戀愛係你地心目中係點架 ?佢係我心目,佢只係會令我喊,只會令我唔開心ge一樣野...人話真愛係可以永恆,但係點解我唔覺得ge?中二一個人...只有我為佢付出,但係佢唔會為我付出一DD!

        之前...我為佢而喊過,亦都為佢而笑過,但係點解我始終都係為佢而喊GE野多過為佢而笑GE野好多好多倍囉...係我GE問題定係...佢GE問題呀??之前認為同佢做朋友好過同佢做拖友!但係...我覺得自己一開始到依家都放棄唔到佢,忘記唔到佢!佢係我心目GE地位係唔係已經比好多人高!

        我記得佢有一日好開心咁同我講話佢有女朋友啦! 果一刻...我真係好好想同佢講我好中二佢,但係我覺得中二一個人唔係要佢一定要同我一齊...係只要佢開心快樂,我就會開心快樂!

        永遠我都會記得之前佢同我講話佢有女朋友GE果一日...因為依一日係我咁大個女第一次為男仔而喊GE一日!

       我想知...我應唔應該將佢忘記呀?