☆愛情是會變質,但友誼是會變質★友誼是永恆不變
甜蜜的片段散落了 你倦了 心冷了 我哭了
那流星閃過 我們許下了一個願望
要在一起 絕不分離 你怎麼放棄了
星空在閃爍 像你的眼淚 悄悄劃過
當你放開了手 離開的時候 有沒有一點捨不得我
淚光在閃爍 而我的眼淚 忍住不敢 墜落
lawtszching
暱稱: 雪*花戀
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
03-12-2009
2009-11-27
陳柏宇 你瞞我瞞
王心凌 喜歡你怎麼辦
楊丞琳 帶我走
文章分類
全部 (44)
11月 (5)
3月 (2)
4月 (6)
5月 (1)
6月 (2)
~歌詞~ (8)
☆私人*生活☆ (14)
☆校園*生活☆ (3)
飛輪海 (2)
未分類 (1)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 44
留言總數: 142
今日人氣: 11
累積人氣: 2206
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 3 月 8 日  星期日   晴天


友*情 不安 分類: ☆私人*生活☆

友情係唯一一樣野令我冇信心...小學到依家,我同同班ge女仔點玩唔會玩得長久...每次GE吵都一次一次令我對佢冇咩信心!前兩日轉左位,本來好開心,二為佢地會接受我,同我玩!但係係冇囉,仲要日日係到吵吵吵!當我冇FEEL咁!我冇理,因為有人同我講,唔洗,理D咁GE人!

        但係每一次我同男仔玩,佢地一定話我係到溝仔..其實我一D都唔想,如果一個女仔同一個男仔,兩個都係同我玩,雖然...我答你,我會CHOOSE男仔...但係咁係因為我對女仔已經冇左信心.仲要係一D都冇

        記得...之前有一個女仔係我唔開心GE果一日陪左我一日,對我好好...我二為我仲於𩐳到一個我有D信心GE女仔...於是,我日日同佢玩,試對女仔有番信心...但係係我對女仔有番信心GE個一排,有一個女仔係我面前將個女仔搶走...我當時GE心情好似自己由天堂跌去地獄咁!

       友誼對好多女仔呢講係好重要,好多女仔都會覺得友誼比咩都大...咩都可以冇左...但係友誼冇左...你係估唔到個女仔會變成點!依個都係我GE FEEL!!