友情係唯一一樣野令我冇信心...小學到依家,我同同班ge女仔點玩唔會玩得長久...每次GE吵都一次一次令我對佢冇咩信心!前兩日轉左位,本來好開心,二為佢地會接受我,同我玩!但係係冇囉,仲要日日係到吵吵吵!當我冇FEEL咁!我冇理,因為有人同我講,唔洗,理D咁GE人!
但係每一次我同男仔玩,佢地一定話我係到溝仔..其實我一D都唔想,如果一個女仔同一個男仔,兩個都係同我玩,雖然...我答你,我會CHOOSE男仔...但係咁係因為我對女仔已經冇左信心.仲要係一D都冇
記得...之前有一個女仔係我唔開心GE果一日陪左我一日,對我好好...我二為我仲於𩐳到一個我有D信心GE女仔...於是,我日日同佢玩,試對女仔有番信心...但係係我對女仔有番信心GE個一排,有一個女仔係我面前將個女仔搶走...我當時GE心情好似自己由天堂跌去地獄咁!
友誼對好多女仔呢講係好重要,好多女仔都會覺得友誼比咩都大...咩都可以冇左...但係友誼冇左...你係估唔到個女仔會變成點!依個都係我GE FEEL!!
|