仲有4日就係學校ge考試啦...依2日我要將d書溫得7788呀,26號第一日test,有8課要test,我温曬中國歷史,世界歷史,通識(人文學科)咋...仲有5課未溫曬,但係果5課都開始左啦,但係就唔係話全部温完...我要加油呀...test完,復活節就玩到你kai左都得!
前2次雖然考得唔係咁好,但係我相信今次會好好多!因為今次有時間充足,一定會好好多+!