一早起身
食左個好好食ge早餐
同呀爸揸電單車去左下白泥探路
番左屋企
再一家坐的中去下白泥掘蠔
掘完
番屋企,沖涼
等食野!
食海鮮餐,ok la,唔係好好食,但係都唔難食
(仲食左係果到掘到ge蠔)
睇左1個鍾電視
入左房拾定13/4-14/4去camp ge野
打機...
無無聊聊就過左一日
ps,待13/4-14/3ge camp,一定好開心!