☆愛情是會變質,但友誼是會變質★友誼是永恆不變
甜蜜的片段散落了 你倦了 心冷了 我哭了
那流星閃過 我們許下了一個願望
要在一起 絕不分離 你怎麼放棄了
星空在閃爍 像你的眼淚 悄悄劃過
當你放開了手 離開的時候 有沒有一點捨不得我
淚光在閃爍 而我的眼淚 忍住不敢 墜落
lawtszching
暱稱: 雪*花戀
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
03-12-2009
2009-11-27
陳柏宇 你瞞我瞞
王心凌 喜歡你怎麼辦
楊丞琳 帶我走
文章分類
全部 (44)
11月 (5)
3月 (2)
4月 (6)
5月 (1)
6月 (2)
~歌詞~ (8)
☆私人*生活☆ (14)
☆校園*生活☆ (3)
飛輪海 (2)
未分類 (1)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 44
留言總數: 142
今日人氣: 23
累積人氣: 2218
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 3 月 14 日  星期六   寒冷


中學的第一個白色惰人節 無奈 分類: ☆私人*生活☆

       今日係我係中學生活中過ge第一個白色情人節,但係依個節日對呢講你一個好無聊ge節日,因為中二ge個一個人今日去左同拖友一齊,得自己一個...今日要反去補課,見到街上ge人,都是一對一對的...只有自己是單一的...好彩,原來自己有一個對自己好好ge人...佢倍我過依一個對我同佢都係好無聊ge一個節日...中學ge第一個白色情人節...唔係應該去玩ge咩,但係一d都唔想出街,係街到見到d人想好想好想打佢地呀,佢地就可以係到好開心咁笑笑笑,但係我就一個人,咁出去個咩呀!今日因為學校有排球比賽,d fd就去左睇...唔洗理我+啦...不過,唔緊要啦,只要自己知道有人倍就得啦!

    我都好開心ge,情人節唔單只有呀哥倍...仲有...哈哈哈...功課倍我過呀!今日咁得行,就去下人地d blog,睇下有咩睇,可能有意外ge料睇到,睇完有咩料就曝比你地知呀!

ps ( 1 ) 呀哥,多謝你...今日情人節都同我send sms bo! ( 2 ) zoey,多謝你...今日倍我反學!!>.<唔打女仔會比人誤會+bo