今日係我係中學生活中過ge第一個白色情人節,但係依個節日對呢講你一個好無聊ge節日,因為中二ge個一個人今日去左同拖友一齊,得自己一個...今日要反去補課,見到街上ge人,都是一對一對的...只有自己是單一的...好彩,原來自己有一個對自己好好ge人...佢倍我過依一個對我同佢都係好無聊ge一個節日...中學ge第一個白色情人節...唔係應該去玩ge咩,但係一d都唔想出街,係街到見到d人想好想好想打佢地呀,佢地就可以係到好開心咁笑笑笑,但係我就一個人,咁出去個咩呀!今日因為學校有排球比賽,d fd就去左睇...唔洗理我+啦...不過,唔緊要啦,只要自己知道有人倍就得啦!
我都好開心ge,情人節唔單只有呀哥倍...仲有...哈哈哈...功課倍我過呀!今日咁得行,就去下人地d blog,睇下有咩睇,可能有意外ge料睇到,睇完有咩料就曝比你地知呀!
ps ( 1 ) 呀哥,多謝你...今日情人節都同我send sms bo! ( 2 ) zoey,多謝你...今日倍我反學!!>.<唔打女仔會比人誤會+bo
|