今日反學個時,掛住同個FRIEND係到SEND SMS,搞到唔見左銀包,THAN同個fd係到係咁𩐳...叉d比佢搞到遲到,但係好彩冇..如果有...哈哈,佢死得啦!我將佢五馬分c,唉...但係到今時今刻都未韻得反,有冇人安慰我呀....冇左入面都野都唔重要,但係個銀包係我同個女仔女朋友一齊買+,好有記念價值,所以唉,我今日ge心情好低落...
但係,我今日反學,一個人都冇安慰我,仲係都笑笑笑...話我KAI[係因為我呀哥同我SEED SMS,我SEND得太開心啦]所以係街到唔見左LO...搞反d野好煩,la...要搞個人學生八達通,又要搞學生証!唉...唔係話煩ge,係搞反要比$喈...係F.1之後經常性唔見野..之前一時唔見左(所時)...一時唔見左銀包!
我願過左今次之後,唔好左唔見野啦...唔見野係一樣好煩GE野...討厭討厭討厭....但係我同個FRIEND GE友誼又深左D LU...
PS今日我第一日就著U就唔見左個銀包,下次又唔知會唔見D咩+啦,但係下一個WEED著唔到U,因為有P.E.不過,有P.E.係一樣好好GE野呢GE!我今日著GE個一套U太短LU,但係比想像...著比上呢好睇好多...唔知係咩原因,D男仔今日唔係到笑笑笑喎
|