☆愛情是會變質,但友誼是會變質★友誼是永恆不變
甜蜜的片段散落了 你倦了 心冷了 我哭了
那流星閃過 我們許下了一個願望
要在一起 絕不分離 你怎麼放棄了
星空在閃爍 像你的眼淚 悄悄劃過
當你放開了手 離開的時候 有沒有一點捨不得我
淚光在閃爍 而我的眼淚 忍住不敢 墜落
lawtszching
暱稱: 雪*花戀
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
03-12-2009
2009-11-27
陳柏宇 你瞞我瞞
王心凌 喜歡你怎麼辦
楊丞琳 帶我走
文章分類
全部 (44)
11月 (5)
3月 (2)
4月 (6)
5月 (1)
6月 (2)
~歌詞~ (8)
☆私人*生活☆ (14)
☆校園*生活☆ (3)
飛輪海 (2)
未分類 (1)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 44
留言總數: 142
今日人氣: 4
累積人氣: 2224
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 3 月 9 日  星期一   晴天


唔見左銀包呀 忿怒 分類: ☆私人*生活☆

   今日反學個時,掛住同個FRIEND係到SEND SMS,搞到唔見左銀包,THAN同個fd係到係咁𩐳...叉d比佢搞到遲到,但係好彩冇..如果有...哈哈,佢死得啦!我將佢五馬分c,唉...但係到今時今刻都未韻得反,有冇人安慰我呀....冇左入面都野都唔重要,但係個銀包係我同個女仔女朋友一齊買+,好有記念價值,所以唉,我今日ge心情好低落...

     但係,我今日反學,一個人都冇安慰我,仲係都笑笑笑...話我KAI[係因為我呀哥同我SEED SMS,我SEND得太開心啦]所以係街到唔見左LO...搞反d野好煩,la...要搞個人學生八達通,又要搞學生証!唉...唔係話煩ge,係搞反要比$喈...係F.1之後經常性唔見野..之前一時唔見左(所時)...一時唔見左銀包!

     我願過左今次之後,唔好左唔見野啦...唔見野係一樣好煩GE野...討厭討厭討厭....但係我同個FRIEND GE友誼又深左D LU...

PS今日我第一日就著U就唔見左個銀包,下次又唔知會唔見D咩+啦,但係下一個WEED著唔到U,因為有P.E.不過,有P.E.係一樣好好GE野呢GE!我今日著GE個一套U太短LU,但係比想像...著比上呢好睇好多...唔知係咩原因,D男仔今日唔係到笑笑笑喎