今朝早8點半,
有個風水師傅[好似叫標叔...]來了我家睇風水~
爹爹說是要「測試」下我地同間屋嘅緣分...喎!
佢拎住個『紅色方位盤』走來走去,
又畫咗好多"八卦符號",
講完一大堆廢話*
(什麼文昌位、禍害位...etc.)
那標叔最後結論係--是時候要搬屋了。
於是俾咗4個【錦囊】我地,
叫我地找間大門ロ對正東/南/西/北方嘅屋住
才旺丁旺財、合年運...喎!
臨走仲同我地算埋什麼方位喜忌呀、性格同忌年~
最準嘅係---佢居然算到我2005曾追人/俾人追!!!!!
仲話我2009-2010會有桃花劫~*
提醒我要小心那些"貌似BF"的男孩...喎! >w<

|