今日PE堂「度高磅重」 我比上年高咗2.5cm!!! [即係161.5cm了~] 希望下次「學生檢查」再度, 會達到165cm la* 朗誦節又到了~ 我打算同嚴子組隊, 參加中文二人對話。 本來我還想玩埋英文&普通話... 實在"超大想頭"!!! 差點兒忘記我每週嘅Pilot course同日文班...10月仲要考琴*Oh my god!