5/7 雨天
今日我要幫ms ho既班會活動做野
走果陣呀mr.廖搵我,佢問我尋日有無開男排個locker
我答有,因為我真係有
之後我問佢咩樹,佢叫我將成個過程講佢知
過程:
尋日我因為要返我呀媽度,所以帶左一套衫返去
但因為好唔方便,所以開locker放入去
但又因為個locker滿左,所以我將佢果個膠袋放左上locker頂
自已D衫放入去,放學後就去換衫同將佢個袋放返入去。
之後mr.廖話:「個同學唔見左百幾二百蚊,同一部電話。」
我突然晴天霹靂,o晒嘴。
佢係交談中不斷問我有無偷有無偷,有就拿返出黎。
呀先生,我真係無偷呀!點拿呀?拿D咩比你呀?!自已部電話咩?
佢係交談過程中令我覺得:「佢唔信我!」
佢係男排既老師,我係男排既同學
佢咁都唔信我?!
心淡InG...........
之後我死都話:「我無偷!」
但係我認我有放佢D野上locker頂
所以佢話要問人地呀媽洗唔洗比返錢佢
佢話我間接令佢唔見野 ←(依句又係真既,我認!...)
雖然佢帶電話係唔應該的!
我心目中馬上話:「咁咪係囉!佢自已帶電話返學做咩先?咁佢就要負責嫁啦!佢唔帶返學會死嫁咩?關我咩事?!」
當然,我無講出口...
講不出聲 講不出聲 任由自已半夜驚醒...
要比返成千幾蚊呀?!一定會半夜驚醒啦!訓唔著添呀!
之後佢話會查wow...
我想問:點解佢唔報警既?!
一句講晒:為校譽。
希望上帝幫幫我,唔好要我比返錢佢!我無錢嫁!!!
好彩,呀陳子蜂係我開locker果時見到我同king左幾句野,佢應該可以證明我無偷掛!
願主保佑!
|