2007 年 7 月 5 日  星期四   雨天


唉... 分類: 未分類

5/7     雨天

 

今日我要幫ms ho既班會活動做野

走果陣呀mr.廖搵我,佢問我尋日有無開男排個locker

我答有,因為我真係有

之後我問佢咩樹,佢叫我將成個過程講佢知

過程:

尋日我因為要返我呀媽度,所以帶左一套衫返去

但因為好唔方便,所以開locker放入去

但又因為個locker滿左,所以我將佢果個膠袋放左上locker頂

自已D衫放入去,放學後就去換衫同將佢個袋放返入去。

之後mr.廖話:「個同學唔見左百幾二百蚊,同一部電話。」

我突然晴天霹靂,o晒嘴。

佢係交談中不斷問我有無偷有無偷,有就拿返出黎。

呀先生,我真係無偷呀!點拿呀?拿D咩比你呀?!自已部電話咩?

佢係交談過程中令我覺得:「佢唔信我!」

佢係男排既老師,我係男排既同學

佢咁都唔信我?!

心淡InG...........

之後我死都話:「我無偷!」

但係我認我有放佢D野上locker頂

所以佢話要問人地呀媽洗唔洗比返錢佢

佢話我間接令佢唔見野 ←(依句又係真既,我認!...)

雖然佢帶電話係唔應該的!

我心目中馬上話:「咁咪係囉!佢自已帶電話返學做咩先?咁佢就要負責嫁啦!佢唔帶返學會死嫁咩?關我咩事?!」

當然,我無講出口...

講不出聲 講不出聲 任由自已半夜驚醒...

要比返成千幾蚊呀?!一定會半夜驚醒啦!訓唔著添呀!

之後佢話會查wow...

我想問:點解佢唔報警既?!

一句講晒:為校譽。

希望上帝幫幫我,唔好要我比返錢佢!我無錢嫁!!!

好彩,呀陳子蜂係我開locker果時見到我同king左幾句野,佢應該可以證明我無偷掛!

願主保佑!

 

發表時間:2007-07-05 03:56 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 lchoreo 的日誌)


VkY 於 2007-07-06 07:32 PM 發表:
你冇做過一定冇事既-,-
其實有冇可能咁勁d人偷左冇人見到呀...
你一定冇事既^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thxx ^^
Posted at 2007-07-09 07:06 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



lchoreo 於 2007-07-06 08:02 AM 發表:
我同方同一個
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



sA 「沙﹏ 於 2007-07-06 12:10 AM 發表:
我好似同你同一個locker 架喔 @@''

不過都唔關我事....

睇死佢都查唔到既啦。
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





lchoreo
暱稱: 菠蘿冰走冰
國家: 香港
地區: 觀塘區
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
聽日要留堂.............
兩日日記。
唉...
7月1至7月3
2007-06-29
文章分類
全部 (18)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
Kit個xanga
大舊石個x g
呀霜個xanga
呀肉個xanga
陳詠茵個xanga
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 18
留言總數: 46
今日人氣: 16
累積人氣: 777
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed