8/7 星期日
今日病到嘔電。
其實我前幾日已經開始病,但係無咁緊要,所以無去睇E生,貴ar嘛!
但係今日實在頂唔順,所以都係去左睇E生。
果個E生話:「你有咩病ar?」
我心諗:「我自已知既就唔洗黎睇你啦!」
但係我都係無講出口,我好順灘咁話:「um...我有D頭痛、喉嚨痛、周身骨痛、個頭重有D暈有D凍,可能發冷。」←無作大。
之後果個E生叫我:「你攞高D件衫先!」
咩事?你想點呀???←玩野。
當然我都好順灘啦!
之後佢話:「你有D感親wow...」
之後我話:「呀E生呀,」
佢問:「咩樹?」
我續道:「你可唔可以比張E生紙我呀?」
佢問我:「你有咩用呀?!」
我話:「哦!因為我學校依兩日都係有戶外活動,我怕曬下曬下又燒!」←我地讚美詩去釣蝦,的確係戶外活動!不過有冷氣的!
咁返正E生紙又唔洗錢既,問佢要定都好,可能真係返唔到。總之唔好汁輸。
之後無野搞,返屋企訓囉。
--------------------------------------------------------(我係分隔線)-------------------------------------------------------
9/7 星期一
哈哈. . . . . . 今日一起身,鬼打都無咁精神,當然返去見下我果班所謂好可愛、好天真既同學啦!←Ms Ma講既,唔好打我。
今日返去齋睇畫劇,重要講雞腸既!
好好彩,我都大致上聽得明。
成套野好搞笑,不過有D改左。
今日Ms Ma坐我格黎,佢就做左我既「人肉字典機」,我一聽到咩字唔識就即刻問,即刻明晒!
搞左Ms ma成日,都有D唔好意思,但係,無計啦!鬼叫你坐我格黎咩!
唔煩你煩邊個呀?!唔好意思。
之後無野,返屋企,可憐既我. . . 好可憐。
我屋企果個太上皇係東莞常平返左黎,又要對住佢。可憐. . .
今日返去蒸燒買食,識我既人都知我好鬼無記性!剛做完既野你問我我都可以答你唔記得既!
咁我咪叫好聲好氣同佢講:「我怕我唔記得我蒸緊野,你得行提我。」
佢無啦啦唔知成村人得罪佢咁話返我轉頭:「關我咩事?你蒸野食又無我份!」
我xx你!你有成盒飯係桌上,你同我講我蒸野食你無份?你食得落咩?食死你呀!
識我既人都知我都好燥下,你千祈唔好得罪我,唔係我一開口就xx你。
我都無佢咁Q好氣,一開口就Be LE BA LA佢:「唔好提我咪唔好提囉!有寶咩?!爸Q閉咁!我洗你提我?!我自已記住都唔洗你提!」
我xxxxxxx你!
佢跟住話:「你唔好同我係度嘈!」
我D口氣終於無咁恐死,但係我又邊會咁好死放過佢?!我話:「唔知邊Q個係度嘈先姐!」
跟住佢無啦啦又話我打機又成
我彩佢都傻既,我入廚房囉!
xxxx~佢早我一步入去off左個爐,我話:「你咩事呀?!我off電腦都要時間呀?!當我神仙咩!」
佢話:「你唔好同我嘈!」
又係依句。xxxx!
「我都話要off電腦!要時間,聽唔聽到呀?!」
佢話:「唔聽!」
佢比我串傻左?我問佢聽唔聽到,佢同我講唔聽?
問非所答,答非所問,佢有病姐,唔係病到咁ar?!
之後佢返出去,我終於阻唔到我既眼淚流落黎. . . . . .
你沒有好結果!!!我話你知!
邊個得罪我都好,你同我小心D. . .
到下午,我上youtube睇娛樂百分百,勁爆嘴
當我笑死左既時候,
我果個訓係廳佢無啦啦又話我搞到佢訓覺,
我咪話你要訓咪入房囉!有房唔入,係人都知廳嘈嫁啦!
佢唔夠我嘈就話:「你收聲!你唔好同我講野!」
我話:「我做咩要收聲ar?把口係我度,同埋你估我好想同你講野咩?同你講野搞到我都cheap埋!」
之後佢講咩我都聽唔到,我照睇野。
我諗住等機會,等我借題發揮就當住全家面前嘈嫁啦!
咩呀?!你係錯就錯嫁啦!
你無錯怕咩嘈?!
要我幫你做野?!Noway!
好彩佢地成日要我做野,
等佢叫我幫佢做野呀拿,我就話:「做咩要我幫你?用果個都係你姐!我又無份!」
之後我就講返件事嫁啦!
唔講了!
|