| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 8 月 20 日 星期四  |
| 2009-08-20 |
分類: 未分類 |
HAPPY+ing=]]超超開心,,
琴日,,又睇完電視先訓,,,
今朝,,吾知幾多點..比個警鍾嘈醒左,,響下又停下,,煩死=]]
搞到訓著左又醒,,,- -勁XX...之後逼於無奈之下起左身,,,食野,,
之後冇幾耐,,就出左去游水-____-"
本來去青衣玩,,點知咁吾好彩洗池,,,去左城門谷- -
都係游水姐,,哈- -
訓左係水到,,差D訓著...之後比人叫醒,,哈
跟住入室內游,,,=]]
之後,,就玩]]咩]]人黎行,,,幾好玩""
我都係第一次咁同人玩- -...所以我都係有D吾知點- -
都OK好玩,,都吾係好累=]]...
玩得好開心,,我會記住今次......."""""""|||||
|
2009 年 8 月 17 日 星期一  |
| 2009-08-17 |
分類: 未分類 |
今日,,個ttc又要練習...
8點鍾起左身=]]]仲係好眼訓,,,
今次要去東涌,,=]]好遠,,想贏冇計啦,,
搭車,,再轉搭地鐵=]]好快就到,,,
去到租單車,,超貴,25元半日,,,算,,照比- -
之後勁無奈,,,事關我見到第2間單車鋪,,10元半日...
頂-.-超 白痴囉,,,哂左15元-0-""
唉,,好想死...走個陣,,仲慘,,,
早吾知搭地鐵去,,,搭巴士去平過搭地鐵,,,
突然覺得自己好笨-____-""
番黎,,去左荃灣行...行左勁耐,,,累死- -
仲慘過行山....
陪人去睇,,,其實我都想睇,,,
見到好多好想買既野,,,太多,,吾知買邊樣- -
死啦,,佢同我煩緊同一樣野,,,哈""
Miracle←世上有嗎!?
|
« | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | ... | 36 | » |