3日的bloG
24/8
呢日,,好緊張=]]]但有D傷心,,
TTC比賽,,我地成team人,,頭3甲,,係志在必得,,,
往往世事就係咁,,吾好彩既事就發生係我地team人身上,,
期間我地有個隊員,,發燒,,,-.-唉,,,
但吾可以怪人,,我地又吾係玩命,,比賽姐,,下年再黎......
之後我地就決定放棄呢個比賽,,,但我真係好吾甘心,,
明明我地就係第一隊,,慢慢望住其仔參賽者一個又一個咁追上黎,,
我地個呀sir..好好人,,好關心我地,,
之後就番度假屋,,休息,,,
我冷靜左一陣,,不過都係算啦,,點可以責怪人..-0-
夜晚成班人玩得勁開心,,好似真係去度假,,成班係間房都玩- -
訓訓下,,訓吾著,,同鐵皮,,紅腸係露台傾計,,哈=]]
差吾多成個鍾,,之後就再番房訓=]]
25/8
今日,,本來就係比賽既第2日,,
我地雖然比人取消左資格,,但我地冇就咁放棄,,
決定做第2日既第1名,,,
今次成班人都好精神,,反而我就一開始個陣勁冇心機,,冇哂鬥智咁,,
真係吾想玩落去,,都吾知為乜...
之後行行下,,吾知點解好想超越哂前面d人,,鬥智完全番哂黎...
我地真係第一喇,,,但我地好似hea哂咁,,到最後沖終點個陣,,
輸左,,得第2,,真係有d吾甘心,,
吾緊要,,,當經驗啦,,,下年我會黎過,,,
26/8
TODay係小y生日=]]
起左身,,就無聊左陣,,先出去=]]
去左間書坊到- -
一陣就走左,,去左唱k,,,
好玩- -""好想聽人地唱歌,,=]]
係度玩多過唱k-.-
無啦啦又比摑左幾巴,,好想還手
唱完,,我地去左新之城- -
hea左陣,,都番屋企喇,,
今日都係好累,,比賽完成身散哂,,
仲未好番哂-.-.....仲要做功課......
好鍾意妳呀=]] |