MySpace Music Playlist at MixPod.com
正式番學了,,呢年既堂好難熬=]]]
最甘就係連續3堂中,英堂...
個班少左人,,靜左`哈
吾知係咪少左人既關係,,定調哂班既關係...`
我覺得自己留心左上堂- -,,,
吾係讚自己,,可能我對某D科特別有興趣掛....
中四第一次LUNCH...無咩難忘`去左食米線,,,哈
GEM首新歌,,GaME OVer...- -"" Ok啦,,
不笑的時候,顯得冷酷與淡漠,其實內心隱藏熱情,具長輩緣,也會得同輩與晚輩的喜愛與擁戴。不過,因為完美主義的傾向,而考慮太多難以下決定。對於討厭的人,會毫不保留地加以唾棄,討厭不公平的事情發生。
這個似我嗎!?,,,哈=]=]]
始終覺得,,,= =
相信自己就是真理....