| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 10 月 25 日 星期日  |
| 2009-10-25 |
分類: 未分類 |
琴日太好喇,,超爽`..
去左迪士尼玩,,吾洗錢=]]
仲有多5個fd..慳左最少1千8元..^_^
一入到去,,玩巴斯光年,,吾洗排隊..都吾係好好玩..
之後玩太空山...超正=]=]勁好玩`..
跟係去睇史迪仔..入到去=]]勁搞gag..cut個人頭上個螢幕到,,笑死`
之後睇3D米奇,,,超HIGH,,好真實.""
總知玩左好多野,,太吾喇吾得=]]
到夜晚去鬼屋玩,,
森魔鬼域,,冇乜點恐怖,,比佢嚇親既地方,,就係隻骷髏人,,無啦啦係我後個門面行上黎=]]驚`
之後玩X宙深寒..呢個最吾恐怖,,=]]
仲有間鬼屋冇玩到,,有少少後悔,-0-
跟著,,就去睇煙花,,超令.=]]都未見過咁令架,..講真=[
之後又玩太空山,,超好玩,,玩吾厭,玩左5次定6次-.-
 

|
2009 年 10 月 22 日 星期四  |
| 2009-10-22 |
分類: 未分類 |
英文日,,早會企左勁耐聽野..=]]
第一堂,,青蛙獸-.-真係有傻架,,
數學堂又係咁過,,一路玩一路聽書..
phy堂又做會考題目,,一路傾一路做=]]
3堂中文,,最變態,,放學係學校玩左陣,,番屋企=]]
星期六可能去迪士尼,,YA-__-||
4E得個一個是正常,,其他就v_v |
« | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | ... | 36 | » |