今日好多人冇番,,哈=]]
之後衰多口,,帶住個口罩,,扮咳..
比大曾叫左出黎..叫我打比家長早退,,xD
哈,,估吾到咁有趣...之後都冇事,,yA
lunch,,去左間新開到食,,d野,,好x平=]]哈,,
之後又去左m記買雪糕..因為少少原因冇係出面買,,就走左入去m記店入面買,,
2邊吾同簡直,,天堂與地獄既分別,,個雪糕勁甜,,d味仲有d怪..
跟住玩左好正既野...笑死,,=]]
個雪糕得番個筒..哈=]]
放學都冇咩野做,,番屋企,,down左首歌..
首歌好聽到爆""
從不喜歡孤單一個
男:從不喜歡孤單一個
女:可惜偏偏孤單一個
合:我不懂得跟我 獨自對坐
原來沒有你 做人相當痛楚
男:從不喜歡孤單一個
女:可惜偏偏孤單一個
合:你有否想起我 若是再遇
求讓我悔過 可不可再戀過
女:多想講你知 根本對你我最在乎
願說對不起 只可惜你已不顧
男:現在夜夜唯後悔 但是現在像遲了一輩
我一句再會 竟會有無窮痛苦
當分開輾轉翻側思念更加多
分開方知清楚 我永不懂去再愛另一個
|