前一排,,因冇得上網關係,,冇打過blog..
又冇玩過電腦..有咩可以做呢,,就係...睇電視+訓教=]]
本來有好多說話要講,,剩係記得中秋個日D事,,
果日朝早5點,,同鐵皮去左跑步,,勁有精神,,
跑左好耐,,休息個陣,,成身散哂咁,,
番到屋企,,先7點,,沖完涼就再訓過,,
12點就去左打波,,
打完之後勁累,,5點番到屋企= =
係度hea冇訓過,,食完飯9點出左去..
好多人呀=]]去柏麗灣賞月,,
個月光勁大勁圓,,
沙灘好多人,,有人係度燒野食,,痴線,,
成班都打算通頂玩,,不過有d人就早走`
玩左好多野,,當然緊有玩立燭啦=]]
玩埋d勁低能野,,有麻鷹捉雞仔,,哈,,玩到笑死我囉..
之後係巢皮講鬼故,,雖然比我估到佢講咩,,
始終比佢嚇鬼死左我,,超驚囉,,怕怕"
5點幾喇,,之後去搭第一班船番荃灣,,再搭車番屋企,,
上車個陣勁眼訓,,個個都好累,,番到屋企..食左個早餐,,就訓教,,
假想,,望著同一個月亮..哈=]]
|